FTE Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Takk, takk folkens, artig at dere liker den Ja, er X1 fargen, er kommet til 1-serie nå også. Glad jeg valgte denne fargen ovenfor diamantsvart som jeg hadde planer om først. Er nok siste gang jeg kjøper hvite stoler, de er et helvete å holde rene Ang toning så hadde det kanskje vært litt kult, har egentlig aldri vært noen fan av det men... Baklyktene var bare et test-prosjekt inntil videre, må tones litt til sånn at hele lampa blir mørkere. Vil jo ha MHW lykter da, men det er så strev å få tak i. Mulig jeg toner de røde isteden, stilig det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 FEEEET!!!! Slik skal en e30 se ut !! Er det originale grøftelys ? eller har du sotet de?? Virker for meg som de er mørkere en originalt.. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Jizzed in my pants Nydelig e30. Står turbomotoren i nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Synes ikke du skulle tone vinduene. Må jo ikke skjule det gromme buret. BLING!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Takk, takk Sprederne er originale, altså ikke sotet. Bare ser sånn ut på bildene tenker jeg. Turbo sitter ikke i ennå, bilen må EU godkjennes før jeg begynner å tenke på det Hattehylla trakk jeg i skinn: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Skamfet e30! Håper å få se denne på div treff i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Fy f*** for en pen E30, lakken var nydeliiiig. Skal du ha M-Tech 2 Vingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 SHERIFF!! Satan, dette ble virkelig treff midt i! Hva er bredde og et? Og dim. på dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Den der var bare mentalsykt rå!!! Fargen var perfekt til den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 SIKLEEEEEEE Fy faen denne vogna ble overgrooom! JEG VIL SLEIKE DEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Sinnsykt rå E30 du har fått til Fargen ble jævlig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Takk, takk Sprederne er originale, altså ikke sotet. Bare ser sånn ut på bildene tenker jeg. Turbo sitter ikke i ennå, bilen må EU godkjennes før jeg begynner å tenke på det Hattehylla trakk jeg i skinn: Haha, I like it! Har trukket opp hattehyllen min også i skinn, men ikke på samme måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Gratulerer med sinnsykt gromt resultat! Gleder meg til å få sett denne på treff i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 denna var ubeskrivelig hadde min bil pult din bil hadde jeg vert mer en fornøyd nok med avkommet tror det beskriver hvor pen denne er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå