dutten Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 knall sol i næroset (15 min sør-øst for lillehammer) 25 i skyggen og ukjent i sola men steiker godt her jeg sitter i solveggen med en kald en
Fredrik Skrevet Mai 22, 2010 Skrevet Mai 22, 2010 Puh.... det er rimelig varmt her i Århus nå. Sol, ingen vind og rundt 27 grader i solen er i overkanten av hva jeg trives med...
KrHeLl Skrevet Mai 22, 2010 Skrevet Mai 22, 2010 Sørreisa - 11 grader og overskyet, jeg som hadde tenkt å vaske bilen i dag Så lenge en akkurat kan gå i T-skjorte så er det greit for meg.
Zibiri Skrevet Mai 22, 2010 Skrevet Mai 22, 2010 Offh har ikke vært en dag hvor gradestokken har vært under 20 grader denne uka tror jeg, selv på nattestid...AWSUM SUMMER TIME
Fredrik 90 Skrevet Mai 22, 2010 Skrevet Mai 22, 2010 Her på sørlandet er det som vanlig sol og klar himmel, vi har vært svært heldige med været i de siste ukene. Hadde meg en liten tur innover i landet for å se til hytta i dag, på det meste så hadde jeg 28 varme på displayet i bilen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå