Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Da har jeg kjøpt clutch 8)

wgjgi0880lvxm0xl0j0u.jpg

God for 417hk og 500nm om jeg ikke husker helt feil, så det burde holde for mine en gang 211hk :P

Var og leverte fjærbeina hos Norsk Bildelesenter i ste, så er spent på når jeg får Coiloverene! :D

I morgen går turen til GS sammen med tordahl for og kjøpe div pakninger osv til motoren 8)

Nå blir du sterk i venstrefoten 8)

Hadde slikt på min gamle E34 520, måtte "trene" opp venstrefoten endel før bilen ble brukende i rushen :P

Forøvrig synes jeg høyden ble bra bak med justerbart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt clutch 8)

wgjgi0880lvxm0xl0j0u.jpg

God for 417hk og 500nm om jeg ikke husker helt feil, så det burde holde for mine en gang 211hk :P

Var og leverte fjærbeina hos Norsk Bildelesenter i ste, så er spent på når jeg får Coiloverene! :D

I morgen går turen til GS sammen med tordahl for og kjøpe div pakninger osv til motoren 8)

Nå blir du sterk i venstrefoten 8)

Hadde slikt på min gamle E34 520, måtte "trene" opp venstrefoten endel før bilen ble brukende i rushen :P

Forøvrig synes jeg høyden ble bra bak med justerbart! :)

Hehe, er spendt på hvordan den blir :) Tror den blir fin jeg! Angående høyden, så syns jeg den er alt for høy bak.. værtfal når man ser hvordan den er forran ;) Legger ut mer bilder i morgen!

Har stage 3+ på 540en (skal tåle 800nm), og jeg kan ikke si jeg synes den er så mye hardere enn den originale clutchen.

Tror dette blir bra. :)

Høres bra ut :) Min er jo ikke sinter heller, så burde bli grei tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens økt ble alt for kort! Rakk ikke gjøre den helt ferdig før alarmer osv på jobben gikk på.. MEN her er et par teasere av høyden forran ;)

Legg merke til at de er skrudd helt ned :P

543658_10151496251450363_891385362_23906095_829406573_n.jpg

564579_10151496248620363_891385362_23906093_1440468493_n.jpg

Hadde ikke hatt noe imot og få den enda litt lavere, får se hvordan det blir :) En ting er sikkert, den MÅ ned bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er urettferdig at fangeren din stikker så kort ut foran! min går jo en meter fremover nesten, så kan ikke ha den mye lavere enn nå, men du kan jo faktisk det! :o

haha, den er vel ikke lavere en din?? Eneste "problemet" mitt er at jeg har skrudd de helt ned forran og bak.. Og den er jo skyhøy bak.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta bort hjelpefjæra da?

de er kanskje like høye omtrent ;)

Er bare hjelpefjær forran.. og om jeg tar bort den får jeg enda mer telemarks stuk en det som allerede er :P heheh

Det som er kult nå, er at hvis bakken ikke er heelt rett, så får jeg ikke lagt snusboksen mellom fangeren og bakken :P Vi snakker 1,5 - 2cm klaring 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...