Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Nei det kan jeg forstå, bak er jo en del jobb og faktisk. Foran er jo en enkel kveldsjobb hvis du har presse tilgjengelig. Foringene i casterstaget sitter godt originalt, siden jeg ikke hadde presse måtte jeg brenne de ut / kappe de ut. Men funka fint på en kveld det og.

Står på jobben og skrur, så har bukk og stå på og presse tilgjengelig heldigvis! :D

Er litt dritt når man ikke har alt utstyr ja :?

Det er faktisk en helt jævlig jobb å få ut fordingene til bærebroene bak, for de får du ikke inn i en vanlig presse. Måtte lage min egen presse for å få de ut og kutte ytteringen i foringen og banke den ut. Størtste drittjobben jeg har gjort på en bil

Her er vel også trikset og brenne dritten til helvete ut?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vel også trikset og brenne dritten til helvete ut?:P

Hehe, får se hva som er lettest! :)

Noen som vet hvor man får kjøpt litt lengere hjulbolter + låsebolter?

Skal ha på 10mm spacere, og må ha noen lengere bolter. Har lyst på låsebolter i samma slengen!

Autogrip har ikke, dekk 1 har ikke, GS kunne ikke skaffe før fredag.. Skal helst ha det på fredag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er hjulbuer bak valset litt, overflaterust på innerskjermene slipt bort og malt opp igjen med en sort rust maling :)

På fredag blir det:

- Klosser

- Bremsevæske

- 4x nye luftenipler

- M5 bakplate

- Feste sideskjørter bedre

- 10mm spacere forran

- Muligens legge noen dekk i dæsel

og til slutt vaske bil invendig & utvendig :)

389735_10151721247960363_891385362_24385349_1753582235_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valsing er jo døden for armene hvis du skal gjøre det forsiktig! man må jokke den driten frem og tilbake i en evighet!! :o

Ja, var litt slitsomt :P Ble greit, tror ikke det subber nå ;)

Resultatet har blitt veldig bra! Tøff bil med de felgene også!

Takk takk!

I dag monterte jeg M5 bakplate, yellowstuff R klosser, nye luftenipler på alle kalippere, ny bremsevæske, festa sideskjørter bedre, og 10mm spacere forran :) Legger ut bilder senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut! :) Men den der forbanna klistermerketrenden må du hoppe av! :D

Hehe, ja. Klistremerkene er mer for morro skyld :P

hehe, ikke helt stødig i engelsk de som har trykket den her. clearAnce er vel mer rett

[ Bilde ]

Skyld på Porsche AG! Det merket der kommer fra 997 GT3RS 4.0 når den kommer fra fabrikk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk prøvd bilen på Vålerbanen i dag med Corvette Clubben, og fyyy det var morro og endelig kjøre egen bil på bane så jeg kunne kjøre så for JEG ville :D

Ble sinsykt overasket over kjøreegenskapene på bilen, mildt sagt! :D

542909_10151736275155363_891385362_24437998_1338738989_n.jpg

Nå har jeg ikke fler bilder en dette fåreløpig, men så det var endel folk og knipset bilder der.

Var 2stk E30 der, en 2002 Turbo og en Z3 Coupe blandt annet :)

Noen som har peiling på hva som er grei rundetid på Vålerbanen?

Jeg kjørte 1,11:0 :) Skulle hatt manuell, bedre bremser og litt mer futt så hadde jeg sikkert fått ned tiden endel! Automat ble litt dumt, men kickdown bruteren hjalp myye :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...