Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Jaja folkens, var med MarkusE30 og Gnilb i dag. Sto og ventet på dem i Bardufoss, da jeg fikk øye på en rød E34 som hørtes veeldig ut som en 535..jaggu var det Jonassen brødrene som satt inni den!

vudysy8a.jpg

abevumap.jpg

De hadde vært og kjøpt seg ny bil, og den var full av deler også!

Så, da sitter jeg igjen her i dag med følgende nye deler:

- KN Filter

- Ny hviftemotor

- 4stk Rondeller 17X8,5" ET13 med vinterdekk

- toppdekselpakning

- noen registerdeler

- Chippa styreenhet (Merka ikke noen forskjell. Men er morro når man drar den ut til 7000o/m

- Ny hvifte + viskosekobling

- Plast dekslene under vindusviskerene (nye i forpakning)

- bremsecallipere bak

Og sikkert litt mer småtteri jeg ikke kommer på :P

Bilen så egentlig veldig fin ut! Jeg fant ikke noe rust på den, og masse fint utstyr på den. Hadde tilogmed noe utstyr jeg ikke har som jeg veldig gjerne kunne tenkt meg!

Her er en av felgene :)

dy9emyvu.jpg

Hva tenker dere til hvitt senter på disse også? Må jo kjøre samme stilen på bilen ;)

Var på bilextra i ste også. Fikk bestilt ny lyddemper igjen.. Da jeg fikk feil sist. Også bestilte jeg et par 45* bend til. Bestiller race cat i morgen fra KLRacing + flexirør. Så nå bør det bli skikkelig eksos igjen! Lei av bråk :P

Aaaah, eeeer så deilig med penger igjen!! Lenge leve fast inntekt og lave bo kostnader!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE

Ja dere blir ikke brakkesyk der oppe ser det ut til, meeeen om ikke så lenge skal du atter få hilse på brøytekanter. Høye brøytekanter.

Er nå trivelig her nedi Asker allikevel. Håper det fortsatt saltes minimalt der oppe.

Felgene er pene som de er.

Var en rød 525 på Andøya som gikk med slike felger. PENE.

"Like" på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Du som endte opp med felgene. De er fine som de er synes jeg.

Fin bil det der, savner den. Har du flere bilder?

Edit: Du må ha sånne senterringer som endrer størrelsen på senteret fra 72 til 74 mm, når du skal bruke dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE

Ja dere blir ikke brakkesyk der oppe ser det ut til, meeeen om ikke så lenge skal du atter få hilse på brøytekanter. Høye brøytekanter.

Er nå trivelig her nedi Asker allikevel. Håper det fortsatt saltes minimalt der oppe.

Felgene er pene som de er.

Var en rød 525 på Andøya som gikk med slike felger. PENE.

"Like" på dem.

Hehe, nei det har jeg ikke tid til og bli!

Brøytekantene venter jeg spent på! :D

Lite salting her oppe ja. Ingenting iforhold til hjemme værtfall!

Er enig i at felgene er fine som de er, men må jo holde "stilen" selvom det er vinter :P

Se der ja. Du som endte opp med felgene. De er fine som de er synes jeg.

Fin bil det der, savner den. Har du flere bilder?

Edit: Du må ha sånne senterringer som endrer størrelsen på senteret fra 72 til 74 mm, når du skal bruke dem..

Jaja :) har ikke fler av den røde nei, men det har garantert Markus & Martin! De er snart hjemme ;)

Senterringer har jeg så det er ikke noe problem, men takk for tipset!

Nice, blir rondellene et ekstra sett med sommerfelger eller vinterfelger? :P

De blir vinterfelger ;) nestegang jeg kjøper sommerfelger blir det 3-delte ;)

I dag har jeg bestilt RaceKatalysator fra KL Racing

hypydy5a.jpg

+ eksosklemmer og lambdamutter.

Var innom bilextra og bestilte 2stk 30* bend, henta ut lyddemperen jeg i går leverte da Simons ikke lager ovale lyddempere hvor røret går inn/ut på midten men inn på midten og ut på ene siden.. Da må jeg bare få det til og passe slik som det er da. (Ikke bry dere om rotet, jeg skrur opp tv benk)

ude4e5e7.jpg

Var innom Biltema og kjøpte flexirør, fler eksos klemmer og noen oppheng jeg kanskje får brukt :)

suguga2u.jpg

Mangler bare 30* benda og katalysator før jeg får det ferdig nå. Er spent på lyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne utfør bilextra før noen dager siden.. sinnsykt fin bil!:)

Hehe, vært der et par ganger i det siste ja!

Takk, det er jo alltid hyggelig og høre!

I dag bestilte jeg BMW emblemer til panser/bagasjeluke. Spent på og se de, da de ikke så helt like ut som de orginale :P

Bestilte i samme slengen 4 BMW senterkopper til felgene :)

Ååå jeg bestilte meg håndbrekk sko fra gs! Vurderte om jeg skulle byttet ut til hydraulisk i samme slengen, men det får bli en annen gang! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din er fin ingen tvil om det Michael.

En annen ting er jo at du holder den i den stand du gjør i henhold til utseende og teknisk.

Er ikke alle unggutter idag som hadde valgt gammel e34 som bil.Isåfall som regel bare som herjebil eller ihjelrigga med uoriginal jallaplast.

Unge lovende Wyller:Keep up the good work!! :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din er fin ingen tvil om det Michael.

En annen ting er jo at du holder den i den stand du gjør i henhold til utseende og teknisk.

Er ikke alle unggutter idag som hadde valgt gammel e34 som bil.Isåfall som regel bare som herjebil eller ihjelrigga med uoriginal jallaplast.

Unge lovende Wyller:Keep up the good work!! :wink: .

Takk Jan, hyggelig og høre! Bilen er fin langt ifra, men langt ifra fin :lol:

Nei, blir vel færre av de for vær dag som går! Jeg er veldig glad i min, den funker perfekt til mitt bruk :) Jeg skal fortsette jeg, har store planer for den mot sommeren igjen. Skal prøve og holde det litt hemmelig, men blir det som planlagt kommer standen på bilen til og bli løftet opp en good del hakk. :)

Nå feirer jeg at jeg endelig har fått internett i leiligheten med og handle bildeler her :lol:

Denne har vært lenge etterlengtet i bilen, og nå er det endelig på vei i posten!

billede.asp?x=150&billede=3620_1_41332.jpg&map=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult.

Vet du om denne delen kan skaffes i beige farge?

Det vet jeg ikke nei. Du får kjøpt de på koed, meen så kun i sort nå som jeg bestilte min. Men, hvis vi prates på facebook en dag så kan jeg komme med et forslag til deg du kanskje er intressert i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...