Gå til innhold

Digital TV modul E38


Anbefalte innlegg

Fungerer den digitale TV modulen man finner på eBay og ellers på nettet her i norge?

Feks denne: http://www.pegasus-online.net/bmwupgrad ... 12613.html

Eller må du ha annen modul, ser for meg at man må ha sånn kort?

Æ vil ha TV i bilen min! Hvor får jeg tak i det (link), hvor mye koster det og er det plug & play (ønsker ikke å lodde og styre)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha funnet ut at det er mpeg-2 i de i england da, men jeg har ikke peiling egentlig.

Hadde vært kjekt om noen har prøvd eller har fått ombygd til digital tv i sin bil og hvordan og til hvilken pris?

Æ regner med at jeg må innfinne meg med å høre musikk eller se på DVD :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det jeg regna med...

Jeg håpet jo mest på at jeg kunne bruke den "orginale" boksen, og at man hadde fått inn gratis kanalene.

Ja, men er det ikke slik at man må ha programkort uansett?

Du får det gratis, men du må ha mottaker og kort?

Kan jo være at det finst en liten mottaker som støtter rikstv som er passende til bil, har ikke sjekka dette selv :) Men den må som sagt støtte mpeg4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har Mpeg2 i England, men er i en prosess/om de ikke er ferdig alt med å legge om til Mpeg4 som i Norge. Tror de kjører begge deler i en periode. Så den du linker til kan fort være mpeg2 only.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må ha kort for å ta inn rikstv kanalene vertfall. Og da må du ha en boks som dekoder signalene.. Og tv modulene har vel ikke kort plass vil jeg tro.

Så om du monterer en rikstv boks i bilen, kan du like greit gå for en analog tv modul til en mye billigere penge, den har jo AV inngang, så det er jo et fett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den analoge TV modulen i bilen min, så jeg kan jo koble noe inn der.

Men ville i første omgang prøve å få tak i noe som er plug&play, ser bra ut og er mest mulig orginalt.... Får se på DVD inntil det kommer et bra alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må ha kort for å ta inn rikstv kanalene vertfall. Og da må du ha en boks som dekoder signalene.. Og tv modulene har vel ikke kort plass vil jeg tro.

Så om du monterer en rikstv boks i bilen, kan du like greit gå for en analog tv modul til en mye billigere penge, den har jo AV inngang, så det er jo et fett :)

trenger kun kort om man skal ha betalingskanalene til riks-tv, gratiskanalene får man inn uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må ha kort for å ta inn rikstv kanalene vertfall. Og da må du ha en boks som dekoder signalene.. Og tv modulene har vel ikke kort plass vil jeg tro.

Så om du monterer en rikstv boks i bilen, kan du like greit gå for en analog tv modul til en mye billigere penge, den har jo AV inngang, så det er jo et fett :)

trenger kun kort om man skal ha betalingskanalene til riks-tv, gratiskanalene får man inn uansett.

Det vil si at, hvis man har en hvilken som helst digital tuner så får du inn gratiskanalene? Bare det er mpeg4 da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, så nå på rikstv sin side at man får inn kanalene uten kort, men må ha dekoder for mpeg4, og det er vel ikke på tv modulene til e39, men skal tro om man kan bruke fra nyere biler? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må ha kort for å ta inn rikstv kanalene vertfall. Og da må du ha en boks som dekoder signalene.. Og tv modulene har vel ikke kort plass vil jeg tro.

Så om du monterer en rikstv boks i bilen, kan du like greit gå for en analog tv modul til en mye billigere penge, den har jo AV inngang, så det er jo et fett :)

trenger kun kort om man skal ha betalingskanalene til riks-tv, gratiskanalene får man inn uansett.

Det vil si at, hvis man har en hvilken som helst digital tuner så får du inn gratiskanalene? Bare det er mpeg4 da....

jepp, samme som i gamledager sett bortifra at man må ha en digital tuner som tar mpeg-4 istedet for kun en antenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...