flobben Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Kult Jeg synes det er kult med avbrekket karbonen gir jeg, så ikke lakk i samme farge Satt og vurderte samme til min bil, men tror kanskje det blir litt for dyrt i forhold til hvor synlig det blir på svart bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Gratulerer med ny bil! Stilig farge både din og Elisen som er parkert ved siden av deg på et av bildene Jo takk, Elisen er også min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 er det orginaldeler di carbon greiene? har foresten samme farge på min e91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 Nei, har handlet div plasser på ebay. er meget bra passform og kvalitet på delene, å det som jeg har puttet på bilen av carbon, har kostet ca 5500.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 aha.da skal jeg også prøve på ebay. bilen så jo utrolig flott ut med carbonen. og fargen på bilen er jo nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Veldig,veldig pen bil! E92 er karroseriet jeg liker best fra BMW. Godt valg. Hvordan føles 320d v. 118d ytelsesmessig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Veldig,veldig pen bil! E92 er karroseriet jeg liker best fra BMW. Godt valg. Hvordan føles 320d v. 118d ytelsesmessig? Dette er 320 BENSIN, var lei diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Det ble skikkelig lekkert med karbondetaljene i kontrast med det røde. Beholder du de originale felgene, eller har du planer om noe nytt? Det er absolutt ingenting i veien med dem, men noe med litt kant hadde gjort seg nå som bilen ikke er helt original lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 skal du selge orginalfelgene så må du si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Dette er 320 BENSIN, var lei diesel Ah, my bad. Jeg er heller lei bensin og drivstoff forbruk/utgifter og er på jakt etter 18d eller 20d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Går å kikker litt på andre felger, men har ikke funnet noe enda. De originale er helt greie (litt kronglete å vaske) , men 3 av dem har noen småhakk/riper i kanten. Legger dem nok ut til salg, viss jeg kjøper nye. Så de kostet ca 28000.- nye hos BMW uten dekk, så jeg kan vel kansje selge dem for ca 6000.- uten dekk (disse skal jeg ha på eventuelle nye felger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 kan ikke du sende meg noen bilder av skadene. kan godt gi deg 6000 for di jeg. om du kan sende da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Går å kikker litt på andre felger, men har ikke funnet noe enda. De originale er helt greie (litt kronglete å vaske) , men 3 av dem har noen småhakk/riper i kanten. Legger dem nok ut til salg, viss jeg kjøper nye. Så de kostet ca 28000.- nye hos BMW uten dekk, så jeg kan vel kansje selge dem for ca 6000.- uten dekk (disse skal jeg ha på eventuelle nye felger) Kremt.... Da vil jeg prøve de på Z4en før du selger dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Gratulere med ny bil..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Fin bil, synes den kler rødfargen faktisk! Jeg er også litt usikker på frintsplitterene i Carbon, men ellers synes jeg det ble veldig fint! Hvordan er du fornøyd med motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå