Gå til innhold

Min nye bil! 335ia e-92 LCI Solgt

Share

Anbefalte innlegg

Er det denne som var på -ccn treffet på vikingskipet i dag?

Edit: Ser nå at det var denne bilen. Meget pen! :)

ja som du forsto så er det den. Kan jeg spørre hvor mange som kjørte den? Var den ute hele tiden?

Ikke noe problem den er jo laget for å bli kjørt!

Ja det var da noen som prøvde den.. :D Artig bil. Hadde ikke vært i tvil om at sportautomatikgirkasse er det jeg hadde valgt vis jeg skulle hatt meg sånn bil.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med ny grom bil...!

Men du må få byttet profilbildet ut med nybilen.. ;-)

335.gif

takker, fotografen på jobben tokk noen raske bilder i dag så sender deg ett av de!

Har forresten fått 2 felger i dag, men det hjelper ikke så mye! De andre er restet så kan ta litt tid. håper å montere sportseksos denne uken. det er også restet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket litt med fotografen på jobben og han tok noen bilder av bilen. Liket greit å ha noen bilder av bilen før den blir fiklet og lekt med! I løpet av neste uke så skal jeg få felger og sporseksosen.

Har også bestilt:

Sorte lister innvendig.

Sort griller

m3 bakspoiler/list.

'

335 merke skal også bort, men jeg har ikke fått lov enda. BMW Norge vil ha det på!

335foran.jpg

335siden.jpg

335ibak.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk gøy lesning, og gratulerer så masse med helrå drømmebil! Ser frem til å følge med på evt små upgrades! Og når det gjelder den nye DKG-kassen, så er vel denne absolutt helrå?!?

Si gjerne ifra om du har noen felger til overs! :o

Jeg er ikke glad i automat, men denne er veldig moro. Hadde ALDRI trodd jeg skulle si det.

Utrolig pen bil Milhouse.

Når får du ha den for deg selv?

Jeg får den om 3 uker ca, dvs rett etter båtrecet i Arendal(skal være med på utstilling der). Men jeg hadde den i 1 uke for ikke så lenge siden. Har den også nå for andre uken. Håper bare de ikke ringer å sier de skal ha den. Gleder meg, det er da jeg kan begynne å gjøre ting med den.

@StigJ: Rimelig sikker på at de bare er bolt on!

@ahj: Stemmer det , men har ikke hørt om styringen. Det er nok ikke tilfellet desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk gøy lesning, og gratulerer så masse med helrå drømmebil! Ser frem til å følge med på evt små upgrades! Og når det gjelder den nye DKG-kassen, så er vel denne absolutt helrå?!?

Si gjerne ifra om du har noen felger til overs! :o

Jeg er ikke glad i automat, men denne er veldig moro. Hadde ALDRI trodd jeg skulle si det.

Utrolig pen bil Milhouse.

Når får du ha den for deg selv?

Jeg får den om 3 uker ca, dvs rett etter båtrecet i Arendal(skal være med på utstilling der). Men jeg hadde den i 1 uke for ikke så lenge siden. Har den også nå for andre uken. Håper bare de ikke ringer å sier de skal ha den. Gleder meg, det er da jeg kan begynne å gjøre ting med den.

@StigJ: Rimelig sikker på at de bare er bolt on!

@ahj: Stemmer det , men har ikke hørt om styringen. Det er nok ikke tilfellet desverre.

Okei, for den føles tyngere å ratte i DS. Kan bare være at det er "jeg" som vil at den skal være tyngere. :D Gleder meg til å sitte på i bilen din. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: GROM bil.... ble KRAFTIG frakjørt av en sølv 335i E92 her for en tid tilbake forbi helsfyr.... alt jeg hørte var VOOOOOOOOSH da han freste forbi meg i en høy tresifra hastighet...

Andre: er det fler enn meg som blir ordentlig deprimert av sånt og føler de har prioritert feil i forhold til hus\bil? :P

edit: feil modellbetegnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke annet å si enn lekkert. Enkelt og greit. Digger de hjula. Tror de hadde passet bra på Zen jeg :P

Vet du innpresset på dem?

19" e9x felger er 8x19 ET37 og 9x19 ET39.

Bombe at du har det i hode! Mister felg!

Først: GROM bil.... ble KRAFTIG frakjørt av en sølv 335i E92 her for en tid tilbake forbi helsfyr.... alt jeg hørte var VOOOOOOOOSH da han freste forbi meg i en høy tresifra hastighet...

Andre: er det fler enn meg som blir ordentlig deprimert av sånt og føler de har prioritert feil i forhold til hus\bil? :P

edit: feil modellbetegnelse.

Det er veldig moro for det er ingen som forventer det fra den bilen. Var en kar med 320xdat som prøvde å kjøre forbi meg på insiden av rundkjøringen på Skøyen. Det gikk ikke...

Alt er prioriteringe. Jeg kjøpte leilighet og nedbetaler det normalt. Billånet betaler jeg masse på så forrige bil var gjeldfri.

Så kjøper dama seg inn i leiligheten og vips kjøper jeg dyrere bil! Er jo nå det er moro og ha kul bil ikke når jeg er 80 og egentlig har mulighet til det.

EDIT: Litt siteringsfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...