Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ahh... alle de artige innbytteforslagene man får når man selger bil... Morsomt å være litt wheeler dealer, men en gammen haug av en Saab er vel ikke noe å ta i innbytte? Uansett... Den billigste på finn ligger til 59k? Spørsmålet er om den blir SOLGT for noe i nærheten av det.

Man må jo lure på om ikke det hadde vært lettere å bare senke prisen på bilen litt, og foreta et rent salg.

Uansett moro at X300 fremdeles er så dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njeeeh....en gammel haug er den nok ikke...var og så på den igår...så strøken som en billigbil kan være... alt utstyr, ink tre-ratt og greier... aero interiør.. Aero er "M5" versionen av saab 9000 så er sportsstoler og masse annet snacks på den..Men er sant..om den blir SOLGT til 59k er en annen sak..

Men ja... fått mye rare innbytte biler til fantasi priser... Spesielt på sjuern... Men jeg velger heller å la bilene ligge ute til den prisen som er nå..allerede ganske lavt ifølge meg...Jaggen har jeg litt mer å gå på, men der er kundemassen ganske liten..Pluss min jagg treffer vel ytterst få av dem...Kanskje jeg skal sette på originale felger og blinkers på den, og ta bilde av den UTEN vipp på soltaket... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra bilder er utrolig viktig, jeg fikk solgt A4en min på 12 timer etter at jeg la den ut på finn for 2 uker siden.

Kjøper pruta seg selv opp 10.000 også. Ganske utrolig :-D

Han begrunnet det med at bildene var meget bra, han fikk en veldig god feeling av bildene mente han.

Ta deg en tur på bygda å få noen bra bilder ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Jaggen har jeg litt mer å gå på, men der er kundemassen ganske liten..Pluss min jagg treffer vel ytterst få av dem...Kanskje jeg skal sette på originale felger og blinkers på den, og ta bilde av den UTEN vipp på soltaket... :P

Dette tror jeg er en god idé. Som du har vært inne på noen ganger har gamle Jaguarer uansett ikke spesielt mye streetcred hos yngre bilkjøpere. Ergo må du appellere til kjøpere som deg og meg. Jeg vil imidlertid ha en Jaguar mest mulig original. Det virker derfor klokt om du først prøver å selge den som den er idag og hvis dette ikke gir resultater bør du prøve "min" konfigurasjon... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Jaggen har jeg litt mer å gå på, men der er kundemassen ganske liten..Pluss min jagg treffer vel ytterst få av dem...Kanskje jeg skal sette på originale felger og blinkers på den, og ta bilde av den UTEN vipp på soltaket... :P

Dette tror jeg er en god idé. Som du har vært inne på noen ganger har gamle Jaguarer uansett ikke spesielt mye streetcred hos yngre bilkjøpere. Ergo må du appellere til kjøpere som deg og meg. Jeg vil imidlertid ha en Jaguar mest mulig original. Det virker derfor klokt om du først prøver å selge den som den er idag og hvis dette ikke gir resultater bør du prøve "min" konfigurasjon... :)

Var jo en som så på den igår, og han ville ha den fordi den så spennende ut.. men om han kjøpte den så hadde han satt den tilbake til original stand... Lurer på å gjøre den original i par timer, ta noen freshe bilder også la annonsen ligge til den får napp... Så får jeg heller bytte den over til "Min look" så lenge jeg har den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra bilder er utrolig viktig, jeg fikk solgt A4en min på 12 timer etter at jeg la den ut på finn for 2 uker siden.

Kjøper pruta seg selv opp 10.000 også. Ganske utrolig :-D

Han begrunnet det med at bildene var meget bra, han fikk en veldig god feeling av bildene mente han.

Ta deg en tur på bygda å få noen bra bilder ;-)

A4 er vel relativt lett solgt bil kontra gammal e65? jeg har fått noen rare bud på 150k (ja faktisk!) og innbytte forslag i honda accord stv (den styggeste) fra 2006... Hvor på bygda skal disse bildene tages og av hvem? jeg hører rykter... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må noen følge etter og dokumentere at Wicky faktisk er utenfor Ring 3!

Tror jeg og hadde vært mye mindre skeptisk til en Jaguar som ikke ser potensielt "ungdomskjørt/herjet ut" så det kan nok være lurt med mer konservative bilder. Synes likevel den ser bra ut slik du har den så det er sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hvertfall det virker bedre i en annonse med litt natur rundt bilen fremfor midt i asfalt oslo + at den må være ren og ikke alt for hora opp. Tror du treffer flere kjøper grupper da. Bilder har ofte alt å si på finn.no.

Kan sikkert hjelpe til jeg, men er ikke noen mester fotograf akkurat hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hvertfall det virker bedre i en annonse med litt natur rundt bilen fremfor midt i asfalt oslo + at den må være ren og ikke alt for hora opp. Tror du treffer flere kjøper grupper da. Bilder har ofte alt å si på finn.no.

Kan sikkert hjelpe til jeg, men er ikke noen mester fotograf akkurat hehe.

Sant nok..litt mer "naturlig" scenario for jaggen..ta no ordentlige bilder foran GrandHotel f.eks..Eller Gamle Logen... Men må vel slenge på vinterhjula igjen... Eneste med originale felger og "ikke-råner-look"...

Så..når skal vi ta en babb? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må noen følge etter og dokumentere at Wicky faktisk er utenfor Ring 3!

Tror jeg og hadde vært mye mindre skeptisk til en Jaguar som ikke ser potensielt "ungdomskjørt/herjet ut" så det kan nok være lurt med mer konservative bilder. Synes likevel den ser bra ut slik du har den så det er sagt!

Jeg bodde jo på stovner frem til høsten 2011...Altså utenfor ring 3..

Min jagg er den eneste som ikke er konservativ og booring..Men ingen av de andre blir solgt heller så... Får vel legge ut annerledes bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten spøk pga. tidligere kommentarer om Norge utenfor Oslo! 8)

Du kjører jo ikke helt diskret stil med 7'eren heller med de felgene, men den har vel kanskje et større marked med en slik konfigurasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...