wicky124 Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Verdige erstatningen lar vente på seg... blir ingen sjuer på meg fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Kjeda meg... og ja det er en deppe-sang i videoen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Haha rahat er også trist over E65en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Nå starter vel jakten på noe fetere, wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Ingen fet erstatning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Nå har du hvertfall muligheten til å kjøpe den tilbake.. Er du heldig får du helt sikkert prutet litt.. https://www.finn.no/finn/car/used/objec ... e=35807223 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Solgte du bilen din til en spekulant?? Håper du fikk mer for den, enn han prøver å selge den for! Håper han tapte STORT! Kjipt å selge godbilen Min forrige tror jeg er spiker nå - den skulle i allefall vært EU-godkjent for snart to år siden, i følge BT.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Ser han også er interessert i noe ukurant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 solgte til en forhandler.. han hadde en s-klasse jeg hadde lyst på.. fikk prutet s-klassen 40k så kom sånn delvis ok ut av det..men nei, jeg solgte den ikke til mer enn det han skal ha for den nei..var mye mye lavere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Kjipe greier dette her, denne bilen var jo liksom deg Husker jeg sleit fælt da ny eier kjørte av gårde i min første BMW, en Orientblå 2002 520IA. Bilen jeg kjøpte kun to månder etter jeg tok lappen, bilen som jeg datet dama i med kjøreturer langt ut i de små timer, bilen jeg kjørte for første gang i utlandet og på Autobahn med, bilen som tok meg trofast rundt i 40 000 km og to år og som så rått ble bytta inn i en A6 full av feil Jeg føler med deg medentusiast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Handlet du S-klassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Ja er trist ja...Men som det blir sagt lenger opp her, så finner jeg en bedre bil...men igjen... den bilen var meg.. Alle sier det... Ja handlet s-klassen ja..får den på torsdag tror jeg, avventer eu-kontroll/naf-kontroll samt selger skulle ta to små lakkskader på ene døra bak før jeg fikk den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Solgte du Jaguaren til Bergen? Jeg ble forbikjørt her om dagen av en tjukkas i xj6 med svære/like hjul som sikkert trodde han hadde kjøpt seg millionbil.. Men for all del, det er en fet bil og jeg må stadig minne meg selv på at det faktisk er en "billigbil" idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Den endte opp oppi der ja..tror han bodde litt utenfor bergen ett sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå