Gman Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 bummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Når får du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 skulle jo fått denpå tirsdagen...men har latt ventepå seg....så får se om denblir utlevert ikveld...de drev ogfiksa på nøklene...Går an å låse bilen med knapp på nøkkelen, men går ikke an å åpne den uten å bruke reservenøkkel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 wicky har visst pusset opp benzeline og kjører den om dagen, så har han kjøpt AE som han skal lure dere med til å tro at det er bmw... ikkesant det wicky?! du MÅÅÅÅ få i stand benzeline med tida, husker jeg så den for noen år siden i good shape;) you tha maaaan, fix it! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Er ikke dette en bilde/Show off tråd?? Ingenting å se på her jo Få moderator til å slette tråden hvis det ikke kommer no bilder ASAP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Er ikke dette en bilde/Show off tråd?? Ingenting å se på her jo Få moderator til å slette tråden hvis det ikke kommer no bilder ASAP Skulle akkurat til å si det samme selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 JEg er spent ! Men tipper det er en e65 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 nja... mistenker Wicky for å blitt et forumtroll jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Benzeline er på veien for tiden, dog med prøveskilt Trenger å bytte ett bremserør og no andre små formaliteter så er hun godkjent for ett par år til:) Trenger vel bare senk på den snart..hmm.. Bilen jeg har kjøpt..jah...enda ikke fått den...snakket med forhandler igår kveld i 22 tiden...da drev han og kodet om nøkler...så får håpe noe fornuftig skjer idag:) Bilen har en v8!! hoho...tror jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Jeg tipper en blåaktig E65 735iA med beige/brunt interiør.. Kjøpt i vestfold... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 hva om jeg kjøpte en toyota prius`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 hva om jeg kjøpte en toyota prius`? da blir du bannlyst fra forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Da har du handlet bil i beruset tilstand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Eller heldi som har den eneste med V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Pics or it never happend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå