Gunnar Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 På 1ern velger man i iDriven om bilen skal ha DRL (daytime running lights) eller ikke på Auto-modus. Er sikkert noe lignende på E65, enten via iDrive eller diagnosesystem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Har ikke funnet noe i iDrive. Jeg har planer om å installere diagnoseverktøy , får prøve der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 i og med at min er importbil, så er lysene skrudd av på auto på dagtid...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 På natta da ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 da er det jo selvfølgelig xenon som skrur seg på...samme i tunneller og slikt.. Forresten...kan jeg se dvd/musikkvideoer i skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Hmm , irriterende . . . . Har ikke prøvd DVD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 hva er irriterende? hmm...har prøvd dvd men det funker ikke....dog har jeg sett mange sjuere i Usa som har dvd/film på skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Tror dette er en sperre som sitter i bilen. Men tror man kan "chippe" hjernen, så man kan se dvd. Garanterer ikke, men har hørt noe om det. Tipper det ikke skal gå å se dvd p.g.a. trafikksikkerhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Irriterende at det ikke er slik på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 skjønner fremdeles ikke hva som er irriterende?Jeg har jo den video/tv funksjonen..Men når jeg setter i en dvd så skjer det ingenting....Noen her som kan "chippe" spillern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Du kommer imidlertid til å bli rimelig frustrert over iDrive versjon 1.0. Har du fått deg førerkort for iDrive versjon 1.0? Det er ikke akkurat "wysiwyg" i en eldre E65 når det gjelder de tekniske fasilitetene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 er faktisk ikkeno problem å bruke iDriven...Men er litt lite med funksjoner....Hvorfor har jeg ikke "tre blink" når jeg blinker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 DVD spillern er vel kun til Navigasjons plater... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 kan man bygge om eller gjøre om noe på spillern så det blir dvd der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 kan man bygge om eller gjøre om noe på spillern så det blir dvd der? Det ligger en sperre der! Ta deg en tur innom hos bmw så fikser dem det, en kompis fikk det gjort der. Men da måtte han skrive under på masse papirer og greier også tror jeg bmw blandet inn forsikringen inn i det å, de ville ikke dekke noe hvis tv/dvd var grunnen for en fremtidig ulykke! Det er så lenge siden så jeg husker ikke alt, men det var pes ihvertfall! Kanskje han duden på Audio-art fikser det!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå