Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei se på dette... konseptet med diskusjonstråder kopieres over en lav sko. En fin tråd, men jeg hadde helt klart hatt mer respekt for tiltaket hvis du ikke først hadde gjort hva du kunne for å svine til andres tilsvarende tråder. Vi har imidlertid en avtale så jeg går derfor ikke lenger med kritikken enn å konstatere at originalitet og fravær av dobbeltmoralisme ikke er dine sterke sider. Jeg liker imidlertid C123, men den bør være autentisk og stå på originale felger... :)

Er jo nettop det du gjør?! Skrive idioti også si "nei jeg skal ikke si det"... Du har en annen tråd, jeg har en annen...hva er problemet?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo nettop det du gjør?! Skrive idioti også si "nei jeg skal ikke si det"... Du har en annen tråd, jeg har en annen...hva er problemet?!

Vi er nok litt uenige der. Er du den eneste som bruker profilen wicky124 her inne?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfaen ble solgt i ett svakt øyeblikk tidligere i høst og erstattet med jaguaren... (angrer bittelitt...) Men er ganske keen på rød e65...ingen som har det fra før... Nei pengene må brukes på tull..har ikke plass til flere biler lenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kjenner igjen meg uansett selv med grønn sjuer...Så litt mer oppmerksomhet hadde ikke forandret hverdagen for min del :P

Må vel skaffe meg en sølvfarga passat stv...veldig lett å gli inn i mengden da...hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...