Tzunami Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 haha xD ja jøss skal stirre deg i senk neste gang jeg ser deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Jeg har på meg røde shades...GUDDLØKK!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Har du bæretillatelse på den pistolen da Wicky... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Its on! Kan ta på meg "Neo"-solbrillene mine, så blir det krig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Har du bæretillatelse på den pistolen da Wicky... Du svarte aldri på mitt forrige spørsmål.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Its on! Kan ta på meg "Neo"-solbrillene mine, så blir det krig neo? matrix neo briller? det er geek da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Du svarte aldri på mitt forrige spørsmål.. La oss si at han heter Petter Olsen... har du bæretillatelse på den Glock´en?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 La oss nevne at han flere ganger bruker mitt navn Det skal jeg ha slutt på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Erebus. håper for din egen del at du ser forskjell på en glock og en lekepistol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Det at det ikke var noe antydning til magasin å se på undersiden av grepet var en instant giveaway. Du får snu den andre veien nesten gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Nettop. TAKK!!!! Snart er det vel rabalder av å legge ut vannpistolbilder også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Sikkert endel "hvitinger" som ikke ser forskjell og blir skremt av 7`er og vannpistol vet du wickrash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Nettop. TAKK!!!! Snart er det vel rabalder av å legge ut vannpistolbilder også... Folk har jo ved flere anledninger ranet banker med pistoler kjøpt i lekebutikk Men jeg regner med at du ikke kjører rundt og vifter med den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Det vel for å leve litt opp til gjorårets "mafia-pris" tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 At ikke Wicky bare folierer bilen sin og får tak i et "GANGSTA" trykk på siden.. :hehe: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå