Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bmw vin rød. Alt av deler finner du på GS, alt fra små klips til store gulvplater. Hele, komplette delekataloger med nr. ligger der. Bare å bestille i vei. De har alt.

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva er værre enn statlige monopoler?... Det er private monopoler.

Statlig monopolkapitalisme er ille, det.... :crazy:

Jeg blir imidlertid forbannet når jeg leser at man kan tjene flere titalls millioner kroner pr. år på å spille fotball, mens alminnelige funksjonærer med 4-5 års universitetsutdannelse kan håpe på en tiendedel i årslønn.

Legg til at fotballspillere har, hva, 20-timers arbeidsuke?

Og la oss ikke glemme at de kan finne på å nekte å trene midt under et viktig mesterskap hvis ikke alt går slik de ønsker... :roll:

Skrevet

Sitat fra nettsiden til Motortechnik.no; -Motor Technik As har vært leverandør og francisetager for Schmiedmann i Norge.

Og spørsmålet som kan stilles da, er om Schmiedmann kommer til å trekke seg ut av det norske markedet.

Skrevet
Det er det som er så genialt med GS, de har liksom.. alt :D

Det har/hadde Schmiedmann og KOED også. Bare å skrive inn delenr evt sende en mail så skaffer de :wink:

Skrevet

KOED skaffer ALT! ting som GS ikke skaffer, blant annet deler til alpina. De skaffer absoultt alt fra alpina på forespørsel, med meget ok priser, de skaffer ALT fra BMW med mye mye mye bedre priser enn GS. monopol er sikkert fint, men ikke når det stadig finnes en billigere og MYE BEDRE konkurent.

Skrevet

Har vært trogen(ganske) til GS i mange år og har vært fornøyd med å handle både brukt og nytt hos Trond og Johnny. Men de siste par årene og spesielt etter at GS ble kjøpt opp har prisene steget jevnt og trutt. Handler nå nesten bare hos Autozentrum, Autotrio og Koed.

Noen deler har hvert virkelig billig på Mekonomen til nå. Dette er endret desverre. Bærearm E30 M3 førpris 1370,5kr nå nesten 4500!

Jeg SPARTE NESTEN 6000 PÅ Å KJØPE TURBO TIL MIN 530DAT HOS GOL OG KOED. Alpinadeler kjøper jeg billigere eller like billig på Økern hos Autozentrum, men kompetansen er desverre så som så der.

De er bare en som kan finne fram i delekatalogen til dette bilmærket som leverer Eksclusiver automobiles :? . Ikke overveldenes imponert over han heller, men det er ikke noe stort problem over tid da neste bil når nr. 64 skal selges blir en Hartge eller original Mbil.

Pedro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...