Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fifth Gear er jo gørrkjedelig. Akkurat samme driten hver eneste gang. Eneste jeg liker er han unge, Johnny Smith? Han har ofte morsomme perspektiver på de eventyrene han begir seg utpå :) Han kaller seg carpervert på Twitter (jeg følger han) - morsom type :D Er litt moro når Jason Plato kjører noe veldig gromt, han blir 10 år igjen, akkurat som Richard Hammond :D

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ang hvorfor jeg ikke liker Fifth Gear: Jeg synes ikke humoren er like bra, jeg takler ikke personene (ja jeg er litt sær jeg veit), men det som plager meg mest, er en bitte liten ting: Han fyren med lange håret, Plato tror jeg. Han testa en Vauxhall Menaro eller noe, VXR, noe kompressor mata i hvert fall.

Følgende kom da ut av han: Now lets just put that into first gear. Full POWER!!! Wooooow feel that surge of power just hitting the wheels!

Ingen tester en bil i første gir as... Etter det er det alt som kommer opp i tankene mine når noen nevner Fifth Gear.

Mine to irriterende cent :)

Skrevet

Hater fifth gear :/ skal kommw med grunn naar jeg skriver fra pc og ikke mobil :)

OK... du går så langt som å hate Fifth Gear... interessant... :roll:

Ok ikke hate, men mislike. Jeg får bare ikke den kommentaren ut av huet mitt.

Skrevet

Må si jeg ble virkelig positivt overrasket når MAX kom på kanallista! Og med TopGear hver kveld klokka 19:50...Dette er blitt barne-TV hjemme, pappa med junior på 2,5år på fanget sitter og humrer og ler. Junior peker bestemt på skjermen og sier "BMVeh" når han ser skikkelig bil, og når en bil med stjerne på panseret dukker opp er det like tydelig (med pekefingeren fremme) "Bæsj!" :D

Skrevet

syns heller ikke fifth giear er noe bra, ser på det KUN om jeg absolutt ikke har noe annet å gjøre.. personene suger max, men er litt milf hun som kjører der da.. kan kjøre bil gjør ho også, reine kinderegget det.

Skrevet
syns heller ikke fifth giear er noe bra, ser på det KUN om jeg absolutt ikke har noe annet å gjøre.. personene suger max, men er litt milf hun som kjører der da.. kan kjøre bil gjør ho også, reine kinderegget det.

skulle akkurat til og kommentere at hun overhodet ikke kunne kjøre bil jeg :wink:

men dog fin gammel knokkel :mrgreen:

Skrevet
Må si jeg ble virkelig positivt overrasket når MAX kom på kanallista! Og med TopGear hver kveld klokka 19:50...

Samme her. Artig med de gamle episodene. Men jeg må si jeg nesten ble flau på Clarksons vegne da han testet E60 M5. Han påsto blant annet at det ikke gikk an å slå av stemmen fra navigasjonen, og at det ikke gikk an å slå av blinklyset manuelt fordi det da bare slo seg på i motsatt retning. I tillegg hørtes det ut som man måtte bruke fem minutter på innstillinger før man kunne kjøre bilen. Og etter å ha klaget sammenhengende i ti minutter over hvor dustete bilen var, så trykte han på M-knappen, og da ble det plutselig verdens beste bil.

Jeg skjønner jo forsåvidt at det blir underholdning av å sette ting på spissen, men direkte feilaktige uttalelser synes jeg blir for drøyt.

Skrevet

Enig med deg ogee1! I det hele tatt har e60-karosseriet fått endel pepper av Clarkson... Men, jeg regner med at programmene vi har sett nå er fra 2005 eller tidligere (jeg har ikke sett noen startknapp i bilene de har kjørt). Syns også det var litt "urettferdig" å sette en 535d kjørt av Clarkson mot en 545IA (tror jeg det var) kjørt av The Stig. May hadde en test av 530IA, og han var mer positiv til utseende på bilen. Fin fyr han May! 8)

Skrevet

Fifth Gear kan i det minste skryte av at de har et par skikkelige sjåfører som programledere. Tiff Needell har bl.a et par F1 løp på samvittigheten og han var tidligere med i Top Gear. Jason Plato kjører i BTCC (British Touring Car Championship). Han vant serien i 2001 og har vært blandt de tre beste i hele 8 sesonger. Han har 60 løpseire totalt og det er verdensrekord. Vicki Butler-Henderson kommer også fra Top Gear. Hun begynte å kjøre gokart i en alder av 12 år og har stadig en aktiv kjørelisens. Hennes bror kjører i BTCC, faren kjørte race med en Frazer Nash på Brooklands og hennes mann er produsent for Fifth Gear.

Top Gear er etterhvert mer familieunderholdning enn et desidert bilprogram. Fift Gear har mer fokus på bilene og hvordan de er kjøremessig. Jeg mener derfor at programmene utfyller hverandre. Det kanskje beste bilprogrammet er Autocar.

Skrevet

Fifth Gear kan i det minste skryte av at de har et par skikkelige sjåfører som programledere. Tiff Needell har bl.a et par F1 løp på samvittigheten og han var tidligere med i Top Gear. Jason Plato kjører i BTCC (British Touring Car Championship). Han vant serien i 2001 og har vært blandt de tre beste i hele 8 sesonger. Han har 60 løpseire totalt og det er verdensrekord. Vicki Butler-Henderson kommer også fra Top Gear. Hun begynte å kjøre gokart i en alder av 12 år og har stadig en aktiv kjørelisens. Hennes bror kjører i BTCC, faren kjørte race med en Frazer Nash på Brooklands og hennes mann er produsent for Fifth Gear.

Top Gear er etterhvert mer familieunderholdning enn et desidert bilprogram. Fift Gear har mer fokus på bilene og hvordan de er kjøremessig. Jeg mener derfor at programmene utfyller hverandre. Det kanskje beste bilprogrammet er Autocar.

kunne ikke levende fårestille meg at hun hadde noen form for bilrelatert forhistorie, vet jeg har irritert meg i flere episoder over ukontrollert slenging og generellt rar kjøring når hun har sammenlignet to biler ved og måle rundetider osv.

Hos topgear overlater de mesteparten av seriøs testing/kjøring til The Stig.

Når jeg snakker for meg selv liker jeg Top Gear best pga humoren og sarkasmen og måten de fornærmer hverandre, hvor vidt de er bilkyndige er en helt annen sak :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...