Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Neste sesong starter om 4 timer :wink:

http://www.finalgear.com/

Topgear er verdens beste TV-program.

De har uten tvil noen av verdens beste både foran og bak kamera. Samspillet mellom May, Hammond og Clarkson er unikt! Så ufattelig bra humor.

Fifth Gear blir dagsrevyen i forhold :wink:

Hvorfor har ikke episoden kommet på nett enda? :? Er jo gått 34 min siden episoden ble sendt, pleier ikek å ta så lang tid...

Skrevet

Artig når The Stig testkjører med Opera over stereo'n, og den gangen han var på ferie og ble filmet liggende på ei strand iført racingdrakt og hjelm helt alene i overskyet vær :lol:

Skrevet

Priceless humor. Er en grunn til at jeg har alle sesongene+alle filmene til Clarkson på PCen. 8)

Laster den ned allerede jeg :wink:

Skrevet
Endelig, har venta lenge på at de skulle begynne og sende igjen :) laster ned i dette sekund

Her og :)

Ja, Clarkson er en helt. Jeg liker han fordi han har andre perspektiver på bilene enn 100% av de andre journalistene. Han sier ALDRI tradisjonelle ting, og formulerer opplevelsen på en humoristisk og episk (pga. kommentarene blir husket og publisert) måte.

Eller så syns jeg James May er jævlig kul og. Han har sine rare øyeblikk hvor jeg bare må le høyt :)

Heia heia, håper de fortsetter i 15 sesonger til!

Skrevet

når vi er inne på topgear noen som vet om et sted man kan laste ned alle sesongene?

Skrevet

Finalgear.com er vel alt nevnt, veldig greit sted å få Top Gear fra ihvertfall!

Forøvrig er det beste Clarkson har sagt forklaringen på hvorfor folk som ikke er interessert i bil ikke burde få kjøre, og den er i esens at hvis man ikke er interessert i noe så blir man heller ikke flink i dette, og hvis man aldri blir flink bør man heller la være (flott hvis noen har et korrekt engelsk sitat).

Tviler på at vi skal være redd for at Jeremy forlater Top Gear siden det er hans idé og han sitter på rettighetene. Heller større fare for at de blir for ukorrekt eller dyre for BBC, og at TG derfor blir nedlagt. Synes forøvrig først og fremst det er kjemien og sansen for humor de 3 har sammen som gjør Top Gear så bra, i tillegg til svært dyktige folk som er med å lage TG.

Skrevet

Ingenting er som å rigge seg til i godstolen foran storskjermen i stua å se Top Gear! 8) Da sitter både jeg og fruen(ja ho liker Top Gear ho også)paralyserte, ringer telefonen eller noe så bare glaner vi på hverandre til en av oss sier "Gidder ikke å ta den, sikkert bare morra di"

Endelig er det nye episoder også, har venta en stund på de! Har kost meg med repriser på de forskjellige kanalene da, kan godt se en episode gjerne to og tre ganger jeg :wink:

Skrevet

Top Gear har jo holdt på siden 1977 og fram til i dag så noen episoder må det jo ha blitt. Clarkson var i allefall med fra slutten av 80 tallet til slutten av 90 taller hvorpå han så hadde en pause før han var tilbake på tidlig 2000 tall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...