Otis Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Foilen som i den gjennomsiktige kabelen? Isåfall er det jo ingen forskjell på om man gjør det på "rette" måten eller vår måte, bare det at du ikke borret hull. Men resultatet er jo det samme. Kabelen er skiftet ut og satt på plass, og det virker. Men jeg brukte skruer og mutter fra noen bærbare for å få nok trykk på kabelen slik at alle pixlene fikk kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Er det mulig å oppdatere tråden slik at bildene blir synlige igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yttervik Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Vi vil ha bilder mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen12 Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 kjøper du kabelen fra der trådstarter refererer til får du med bilder av eksakt hvor du skal borre. Om du borrer litt feil er det bare å borre sidelengs så du kommer deg inn igjen, ingen synlige skader uansett =).. Kan kanskje være en fordel med litt silikonspray hvor lcd skjermen plasseres. Mine fester knakk bare jeg såvidt tok fingen på de og fikk dermed ikke noe trykk på kabelen.. Misslykket fra min side.. Anbefaler veldig godt lys!!! Ikke så lett å se når man skal plassere kabelen på hvis man ikke har godt lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 For festing av displayet, så måtte jeg ta veldig små skruer fra feks bærbare PCer og skruekronene som er støpt i plastikkdekslene til PC. Dette fungerte helt supert og da får man nok trykk på kabelene for få nok kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Jeg har funnet igjen bildene, så jeg skal få oppdatert første post igjen en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Jeg har funnet igjen bildene, så jeg skal få oppdatert første post igjen en dag. Venter fortsatt i spenning på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 ingen bilde virker. ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Hadde vært flott med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Jeg skal også bytte dette på to biler snart, og hadde vært fint med noen bilder og evt. bedre beskrivelse av ting folk har brukt for å feste LCD-displayet:) Andre som bytte må gjerne legge ut bilder og forklaring og beskrive ting som er kritiske for oss andre nybegynnere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Oppdatering her hadde gjort seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Glad jeg kun har pixelfeil i Radio-panelet, men det skal byttes ut i Dynavin om ikke så lenge .) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Har feil på ac også jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Her er en god nok tråd for de alle fleste. http://www.bimmerboard.com/forums/posts/543597 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet September 2, 2018 Share Skrevet September 2, 2018 Har selv kjøpt med en sølvkabel fra http://www.pixelfix.net/eng/bmw.html Det jeg lurer på er, får en tamper dot når en kobler fra cluster fra bilen? Og, hvorfor skriver noen det skal borres? Kan ikke se at det står i beskrivelsen på jobben jeg fikk med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå