Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Denne infoen fikk kompisen min:

Kim Andre Larsen

Konto 8101.1771.599

Adresse Fossumberget 21

0986 Oslo

Eneste som stemmer overens er kontonr..

Å hvordan kan dere være sikker på at svindleren heter Kim Andre?

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Vet ikke det sikkert, men det navnet han skreiv når jeg sporte etter info.

Skjønner det, men om du hadde lagt ut en bil på Autodb som du likksom ville selge, hadde du virkelig lagt ut ditt eget navn?

Skrevet

Dere har kontonr, nå er det bare å finne ut hvem som eier det.

Det burde være enkelt ! :D

Skrevet

kim larsen hørtes jo nesten ut som ett tullenavn da. Det er jo en kjent dansk sanger som heter det. Hehe.

Skrevet
Har du kontonummer, har du jo navn til kontonummer? :P

Hvordan har du tenkt å finne ut hvem som "eier" det kontonummeret da?

Skrevet

Tror ikke det er informasjon du får av banken uten videre... Lettere om du anmelder saken, da får vel i hvertfall politiet ut informasjonen vil jeg tru. :)

Skrevet

Var det jeg også tenkte 316.. ;) Bortsett fra at purken sannsynligvis kommer til å henlegge saken, men det er alltid lov å prøve..

Skrevet

Litt research rundt omkring førte meg til denne linken

http://spaniaposten.no/spania/alfaz/del/pi/svindler/jan-audun-tollefsrud%20

Mulig dette er samme person ?

I så fall ville jeg tatt kontakt med politiet i lørenskog.

Sitat fra linken over:

Tror Jacobsen er et populært kallenavn som både D.S.Gjerde og S.Edward Moe har brukt/bruker.

Om du har blitt lurt så ring politiet på Lørenskog og sett frem krav på det han skylder deg.

Pågår en sak mot ham nå, så viktig at alle som er blitt lurt melder seg.

D.S. Gjerde

Sverres vei 41, 1473 Lørenskog, tlf. 40349895 og tlf.942 32 751

Navn Lørenskog lensmannskontor

Besøksadresse Solheimveien 91, 1473 Lørenskog

Postadresse: Pb. 9, 1471 Lørenskog

Telefon 67 91 38 00

Detaljert informasjon om Lørenskog lensmannskontor

Telefon 67 91 38 00

E-post post.romerike@politiet.no

Hjemmeside http://www.politi.no/

Politiet der Du er

02800

Hvis dette er samme tulling, så tror jeg politiet er meget interessert i å finne ut av det.

Skrevet

Interessant tråd... Sendte selv sms på denne bilen (535i) samme dag som annonsen ble lagt ut og spurte om diverse ting jeg lurte på, og at konklusjonen var at jeg skulle komme å se på bilen når han kommer hjem fra sjøen (21. juli), og vi ble enige om at han skulle si fra hvis noen kjøpte den usett før han kom hjem. Jeg sa også til han at jeg ikke kjøper noen ting som helst usett, så meg fikk han uansett ikke svindlet.

Nå vet jeg også at jeg ikke trenger å vente på å få se bilen =/ som jeg også synes var meget billig, men er jo ikke første gangen noen selger en BMW billig heller, så valgte å gi annonsen en sjanse... Godt vi har forumer som bimmers hvor vi kan finne ut mye andre ikke vet, men jævlig synd for han som overførte penger angående denne bilen :( håper han på en eller annen måte får pengene sine tilbake :!:

Jeg hadde også et par mistanker underveis:

- Jeg spurte om regnr, det husket han ikke.

- Jeg spurte om noen han kjente kunne vise meg bilen før han kom hjem, men han sa han var alene og at bare han selv hadde nøkler.

Jaja, da ble det ingen billig 535i i denne omgang iallfall :? så da blir det nok å følge den opprinnelige planen om å anskaffe en E36 325i :)

Skrevet

en måte er jo å gå til banken og spørre om navnet du har stemmer overens med kontonummeret.

Da gir ikke banken ut noen annen informasjon en at de bekrefter at du har fått riktig kontonummer. Banken skal i hvertfall ikke gi ut navnet hvis du spørr på kontonummer i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...