Gå til innhold

Noen gode tips til sanger?

marcushs
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det at du FRYSER argumentet? hahahaha

kan ikke huske sist gang jeg frøys...det verste er når man blir svett, for så å bli "tørr", da fryser jeg, ellers så har jeg aldri frysi...men problemet kommer når det er varmt, da blir jeg kokt ved 30 grader.

?? :?:

Neida men bare stå i snøføyka du og vent på den forsinka overfylte bussen din du, så skal jeg kjøre forbi i min varme bil (og usenka bil) og hilse på deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er knall(for dere som liker slik musikk):

Jeg har aldri hatt sånn voldsomt sansen for akuratt sånn musikk som det, men akkurat den der har jeg på en eller annen måte fått dilla på. Rare greier :roll: Man blir jo sliten i hodet i lengden av sånn musikk men den var faktisk ganske kul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er knall(for dere som liker slik musikk):

Jeg har aldri hatt sånn voldsomt sansen for akuratt sånn musikk som det, men akkurat den der har jeg på en eller annen måte fått dilla på. Rare greier :roll: Man blir jo sliten i hodet i lengden av sånn musikk men den var faktisk ganske kul :)

+1 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Noen ideer til musikk, noe ala "Trance Atlantic Air Waves" sin versjon av "Crockett's Theme" ? Ja, den ligger på Spotify.. Holder på å lage en Kavalkade fra Rallycross sesongene 2005-2009 og trenger noen fler sanger!

Har forøvrig lagt til noen sanger på Spotify-bimmers-lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...