Gå til innhold

Min sjarmerende E30 - Søker "bedre" eier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger ut noen bilder mens vi venter...

098a2mm6v5otlzhhb8xl.jpg

hy2z1vrxq8u8oa7qbfxi.jpg

Fornøyd! :wink:

Fått følgende i posten i dag:

Badge til grillen eller hvor man skulle ønske det

yb6ackhee689izqsvjn9.jpg

Dette er en trunk lip, eller spoiler til bagasjeluka. Kanskje ikke så lett å se akkurat, men... Tror det blir bra når jeg får slengt den på! Er i gummi med dobbeltsidig tape!

wex5elkahp1n15u23hcb.jpg

Han tar kanaler, jekkfester foran og bak og gulv foran. Muligens også høyre hjulbue bak, ellers blir denne tatt senere.

Skrevet

Fikk litt abstinenser, så jeg tok meg en tur i boden. Hehey, hva tror folk om dette til sommeren? Blir det bra?

quciol5ijb0zh2rr8oob.jpg

7ad3lb08ks13ntesferh.jpg

Skrevet

Nesten så det gleder meg å se at du ikke gjør som "alle" andre og kjøper alt for smale dekk.

Og forresten, seriøs feilstaving på den eska der.

7ad3lb08ks13ntesferh.jpg

Skrevet

Haha. Godt sett. La ikke merke til det selv. Tror det er en lampe fra IKEA. Haha! Kjøper ikke for smale dekk nei. Tror dette blir bra jeg!

Skrevet
Haha. Godt sett. La ikke merke til det selv. Tror det er en lampe fra IKEA. Haha! Kjøper ikke for smale dekk nei. Tror dette blir bra jeg!

Sånn lampe du har, eller en annen fra samme serie: :P

bmohag6w7yo35q8mv37x.jpg

Tror de dekkene kan bli spennende, jeg. :)

Nesten litt dumt å måtte flytte bilen rett fra rustsveising til vinterlagring.

Skrevet
Nesten så det gleder meg å se at du ikke gjør som "alle" andre og kjøper alt for smale dekk.

Hehe..skal han ha smal dekk på de felga der så må han jo til en sykkelforretning :P

Jeg er overbevist om at dette blir syyykt rått, Mads!! :D

Skrevet

Stemmer det Barocken, er akkurat den lampa der faktisk...! 10 poeng! Hahaha, mobb mobb. Motorsykkeldekk hadde gått fint! ;)

Er litt deilig å ha "alt" klart, eneste jeg mangler er eksos! Er det noen som har en formening om hvor mye for eksempel Svendsen Eksos tar for å mekke en grom bakpotte til meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...