Gå til innhold

Min sjarmerende E30 - Søker "bedre" eier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tøffe og utradisjonelle hjul dette :applause:

Har du emblem til sentret på dem da? Eller skal du bruke dem uten?

Skrevet

Detta blir braa Mads :) Du er sikkert lei av å høre det nå, men 40mm og 15" blir nok ikke heelt det stuket du hintet til på det bildet av den andre bilen, MEN: Det var stilige hjul, ikke sett disse før og er jo moro med noe andre ikke har ;) Du skulle jo kjøpt 60mm senkesettet jeg akkurat solgte vettu, men var uten papirer da :?

Skrevet

kjøp deg et billig coiloverkit å smell den i bakken da. sånn JOM greier eller noe koster jo under 3 lapper

Skrevet

195/45 blir gull på disse her! Justerbart i tillegg nå så har du mulighet til å få en svintøff med samtidig billig bil!

Skrevet

Det blir justerbart med tiden. Først skal bilen bli godkjent og klar for veien! SÅ kan ting skje! :wink:

Skrevet
Detta blir braa Mads :) Du er sikkert lei av å høre det nå, men 40mm og 15" blir nok ikke heelt det stuket du hintet til på det bildet av den andre bilen, MEN: Det var stilige hjul, ikke sett disse før og er jo moro med noe andre ikke har ;) Du skulle jo kjøpt 60mm senkesettet jeg akkurat solgte vettu, men var uten papirer da :?

Det blir ikke helt riktig stuk nei, men det blir fint stuk for å eu-godkjenne bilen! :mrgreen: Det kommer mer artig til denne bilen fremover. Enten blodsenk eller coilovers, helst coilovers. Men det blir ikke å skje før bilen er på veien og i litt bedre stand!

Du har ikke sett felgene før, nei? Vi er jo i samme felgfamilie inntil du får solgt hjulene dine nå! :wink:

Er i ferd med å lage meg noen artige klistremerker til senteret på felgen nå, hehe. DET blir å skille seg ut i hvertfall.

Fikk et lite innfall før i dag, så jeg polerte halve bilen. Litt dumt for ratlooken sin del, men! Noen som har en mengde varmt bremsestøv til salgs som jeg kan blåse utover bilen? :lol:

Skrokkis: Man MÅ ikke ha 17" hjul. Man MÅ ha ekte felger, ikke noe kopishjaaait. DET er must.

Skrevet

Fått takgrind i posten i dag. Lurer på om jeg skal pusse den ned så den blir matt/blank. Er egentlig noe gammel plast på den men det flasser av, så det blir plukket av. Alternativet er å teipe den med svart teip.

Fått klistremerker til felgene også :)!

rjqceea7oa3kqc31zjx7.jpg

Skrevet

Årh. De hjula er bare grisegromme.

Hvorfor lages det ikke like kule felger nå lenger??? Oldschool er faktisk best på felgfronten...

Skrevet
Skrokkis: Man MÅ ikke ha 17" hjul. Man MÅ ha ekte felger, ikke noe kopishjaaait. DET er must.

:applause: ekte hjul ftw

synd disse aldri kom i 16,så vidt jeg vet. Anngående dekk dim er jeg redd 45mm profil og 40mm senk blir veldig smått, og mye gliper - skjønner tankegangen din anngående senk osv, men tror en kunne ha kompansert litt for små hjul med litt mer dekk, sikkert mange som mener det er helt feil og du har sikkert bestemt deg, men :wink: innpress er det på disse da ? ikke sjekka noe som helst jeg nå, men tipper rs kanter passer. da kunne du jo kjøpt nye, bredere og solgt de du har. Jeg mener 15 kan rocke på e30 :D

Skrevet

Det finnes kanter å få kjøpt til disse felgene ja. Angående 40/40 senke så er det bare for å få godkjent bilen lett.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...