Erebus Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 vurderer å bytte ut bruksbilen, en Fiat Grande Punto 1.4 Multijet 75 hester diesel 2009 modell i noe litt mer morsomt, dog praktisk og økonomisk. Tittet da på denne, Rød Alfa romeo 2008 modell Mito 1.4 Turbo 155 hester. 0-100 går på 8.0 sekunder og toppfarten er 220 kmt. Den ser ut til å komme på ca 175.000 på norske skilter. Bruktbil fra helvete eller italiensk kjærlighet? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/print ... Popup=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Tipper det er begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Mito er knall kul! Mye av den er også faktisk laget av Maserati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Morsom liten bil ja, alfa er jo kjent for å være veldig gode biler å kjøre. Ihvertfall den tiden de fungerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Moren til en kamerat har tatt inn en slik fra tyskland(eller var det dir. fra italia?), pga. lav vekt, motorvolum og utslipp er det meget billig. Den er knallkul og går faktisk veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Til småbil å være er den jo knallpen også, med tanke på mye av det andre som er ute på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Dette er jo uten tvil mye gøyal bil for pengene, og Italienerene har jo alltid hatt peiling på å lage kule biler! Om det blir en problembil å ha med å gjøre vil man jo merke etter noen år selvsagt men mange sier at de har skjerpet seg veldig på kvalitet de siste årene! Det finnes sikkert fortsatt unntak og mandagsbiler men det er nesten litt for nye biler enda til å spå død og forbannelse over dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Hva var det Øysten Sunde sang ?? Så hadde jeg italiensk et år, du verden som italienske går, fryktelig turtall en liten stund..............å så kom Jon Blund hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Hva var det Øysten Sunde sang ?? Så hadde jeg italiensk et år, du verden som italienske går, fryktelig turtall en liten stund..............å så kom Jon Blund hehe Hehehe Sant det! Men nå er det jo en eldgammal sang fra "nitten pil og bue" også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Er det bare jeg som syns den bilen der var fette stygg? :S Nå har ikke jeg sett mye på andre småbiler så har ingenting å sammenligne med, men utifra det bildet der ser den ut som en deformert boble. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 synes heller ikke at den var spesiellt vakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Syntes Mito er ganske kule biler jeg! Blir aldri like sexy som en coupe, men helt sikkert en artig liten sak.. Dessuten så kan du da bli med meg på Rudskogen til helgen! Italiensk Weekend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Er det bare jeg som syns den bilen der var fette stygg? :SNå har ikke jeg sett mye på andre småbiler så har ingenting å sammenligne med, men utifra det bildet der ser den ut som en deformert boble. Det er nok ikke bare deg Syntes den rett og slett så forferdelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Hva var det Øysten Sunde sang ?? Så hadde jeg italiensk et år, du verden som italienske går, fryktelig turtall en liten stund..............å så kom Jon Blund hehe Hehehe Sant det! Men nå er det jo en eldgammal sang fra "nitten pil og bue" også da Nå ser man jo rett som det er en alfa på top gear (både nye og eldre episoder) der de irriterer seg over at ting ryker hele tiden. Gjerne mens de testkjører også. James May mente jo på det at tilogmed Tvr har bedre holdbarhet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Jeg har hatt et par italienere, den eneste jeg IKKE klarte å ødelegge var en gammel Fiat 850 Sport Coupe Maken til denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå