Gå til innhold

Den ultimate gaven for oss gutta

gjeewaytee
 Share

Anbefalte innlegg

Off. For noe harry. Litt moro å se å på et filmklipp, men VELDIG bortkastet å betale penger for det i mine øyne. Klarer å se for meg den typen folk som kjøper slik og cruiser rundt med den der montert :lol:

Takk. Slapp jeg å skrive det :)

Jeg betalte 400 kr. inkludert frakt fra statene før denne dingsen dukka opp i våre trakter... Men med en gang den hadde kommet var det "Og hvorfor kjøpte jeg den igjen?" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahaha! :lol: Så stilig i grunnen! Sabla tøft å ha en sånn hvis man kjører Prius eller noe :wink:

Man får sikkert litt fartsfølelse av den lille greia også, men det er jo som sagt ikke ekte var da noe! Men om jeg hadde gått til det steget å kjøpt en vet jeg nå ikke helt :roll:

Mye bedre å kjøpe seg en 540I mener nå jeg. Så blir den totale opplevelsen litt mer underholdene, dog til en annen pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off. For noe harry. Litt moro å se å på et filmklipp, men VELDIG bortkastet å betale penger for det i mine øyne. Klarer å se for meg den typen folk som kjøper slik og cruiser rundt med den der montert :lol:

Finnes sikkert noen med sans for humor som klarer å se ironien med en sånn duppeditt også, vil jeg tro....... Klarer å se for meg den typen folk som ofte tar ting for høytidelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes sikkert noen med sans for humor som klarer å se ironien med en sånn duppeditt også, vil jeg tro....... Klarer å se for meg den typen folk som ofte tar ting for høytidelig ;)

:lol: Noen som følte seg litt truffet her? :lol: Jeg ser det humoristiske i den dingsen der jeg. men å bruke flere hundre kr på den er en helt annen sak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Noen som følte seg litt truffet her? :lol: Jeg ser det humoristiske i den dingsen der jeg. men å bruke flere hundre kr på den er en helt annen sak ;)

Følte meg ikke truffet. Stilte meg bare en smule sarkastisk til din stigmatiserende uttalelse. Jeg kan forøvrig komme med unødvndige kjøp på rams (dette er et av dem), men om jeg hadde ekskludert alt jeg syns var morro fra min handleliste, så hadde ikke jeg surfet på Bimmers.no. Da hadde jeg hatt livsvarig medlemsskap i Citroën-klubben eller en sykkel-klubb om jeg ikke trengte bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...