Tommy Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Det var da svært så kjapt dette skulle gå da....Får jeg prøve de originale når du har fått de nye? Hva er planen med dem? Jeg skal ha dekkene som står på originalfelgene, men kommer til å selge felgene løst uten dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 jeg vil gjerne kjøpe felgene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 jeg vil gjerne kjøpe felgene dine! Som nevnt tidligere her på forumet, så har 3 av felgene noen riper i kantene, dette er fovedsaklig bare lakk som er skrapt bort. Skal få lagt ut noen bilder av felgene når jeg har fått tatt noen bilder av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Det var da svært så kjapt dette skulle gå da....Får jeg prøve de originale når du har fått de nye? Hva er planen med dem? Jeg skal ha dekkene som står på originalfelgene, men kommer til å selge felgene løst uten dekk. Arh. Stemmer jo det ja. Du kjøpte jo nye dekk nettopp..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 hehe ja jeg husker det driver bare med litt propaganda. har virkelig lyst på slike felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Kan selfølgelig selge dem med dekkene, som er så å si nye Dunlop sport maxx, men da skal jeg ha 9000.- ekstra for disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Da var felgene på plass. Cades Apollo 8,5x19" + 9,5x19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Kanon fine felger. ikke mange som har slike på e92en ... Skulle vert 20" da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bu11etman Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Fete felger! Hadde hvert fint med et bilde rett bakfra så vi får se bredden og utfyllinga (Håper du har et så vi slipper vente til våren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Fete felger! Hadde hvert fint med et bilde rett bakfra så vi får se bredden og utfyllinga (Håper du har et så vi slipper vente til våren) Beklager, men hadde ikke noen liggendes fra den vinkelen, men jeg bor på jæren, så her er det bare snakk om få uker til sommerhjulene skal på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Heldiggris... her er det i beste fall snakk om en og en halv måned tenker jeg...snødde for bare ett par dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Da er bilen nypolert, og med sommerhjul på, så her er noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Ser gydd ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Ser gydd ut Jo takk, greit fornøyd. Ser du ikke har fått på sommerhjulene enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Jeg skulle akkurat til å foreslå OZ Opera Evo 2, men jeg var åpenbart for seint ute. Nå kan du angre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå