Fredrik Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 ":8mkihfeo]Er det noen som har innvendige bagasjeromsmål på e39 touring? Må ha plass til vogn som måler ca 80x100x60 (BxLxH).Har ikke fått sjekket de ut selv ennå. Barnesete bør vel få plass. De ser ganske romslige ut i baksetet, uten at jeg har testet å få inn en stol... Fant dette på et tysk forum: Bredde 110 cm, dybde på gulvnivå med bakseteryggen oppe 108 cm, dybde ved 48 cm høyde (toppen av bakseteryggen uten hodestøtter 70 cm, dørhøyde 71 cm. Volumet er 410 liter (E46 Touring 435 liter).
[space] Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Hm, kan jo gå det. Z4en får nå et nytt hjem i Bærum i løpet av uka, eller over helga, så da blir det seriøs biltitting fremover!
Kjetil Sømme Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Du kan alltids måle E39 Touring bagasjerom når du kommer med Z4'n.
[space] Skrevet November 2, 2010 Forfatter Skrevet November 2, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24678039 RX300 Kanskje ikke dum, men kanskje ikke så stor heller på innsiden?
Hansh Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Om du kjøper en Touran og styler den ser det ut som du måtte selge en Z4 fordi du plutselig fikk tvillinger, og det ser fort tragisk ut! Synes og en familiefrakter bør ha et understell som passer nettopp til den oppgaven, så kan morrobiler heller gjøres mer upraktiske. Spar heller pengene til du kan sminke noe morsomt igjen, og ikke en "gris"!
[space] Skrevet November 2, 2010 Forfatter Skrevet November 2, 2010 Hehe, godt poeng, men jeg trengte noe inspirasjon for å kjøpe container
awt Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Jeg ble veldig skuffet etter å ha kjørt søsteren min sin Touran. Følte ikke at jeg hadde noe kommunikasjon med veien i det hele tatt.
m-alpin Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 ":1vak5eta]Er det noen som har innvendige bagasjeromsmål på e39 touring? Må ha plass til vogn som måler ca 80x100x60 (BxLxH).Har ikke fått sjekket de ut selv ennå. Barnesete bør vel få plass. De ser ganske romslige ut i baksetet, uten at jeg har testet å få inn en stol... Fant dette på et tysk forum: Bredde 110 cm, dybde på gulvnivå med bakseteryggen oppe 108 cm, dybde ved 48 cm høyde (toppen av bakseteryggen uten hodestøtter 70 cm, dørhøyde 71 cm. Volumet er 410 liter (E46 Touring 435 liter). Åssen kan det være større i e46? Har lest det ei gang før men trodde bare det var skriveleif
Fredrik Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Åssen kan det være større i e46? Har lest det ei gang før men trodde bare det var skriveleif Større i denne sammenhengen er et relativt begrep (og 25 liter er heller ikke all verden). I antall liter er bagasjerommet i E46 Touring større enn E39 Touring, men det betyr f.eks ikke at bagasjerommet i E46 Touring er lettere å utnytte. Forklaringen på fenomenet er at bagasjerommet er høyere i E46 Touring.
ehrnst Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 H.bergmann har en e38 til salgs. lang utgave og greier. "grei" bakseteplass
[space] Skrevet November 3, 2010 Forfatter Skrevet November 3, 2010 Hadde vært genialt med en e38 L, men bare understellet på vogna tar vel hele bagasjen, om det i det hele tatt får plass, og da blir det dårlig plass til bager og annet utstyr, samt handleposer
ehrnst Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 titta på den igår da jeg var innom schmiedmann. om vogna er lav så går den inn. var bra størrelse på det bagasjerommet gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå