[space] Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Det der går rett hjem så fort en ikke trenger barnevogn lenger
Hansh Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Ingen problem med barnevogn og sedan! Vi har klart oss fint, og gikk uansett fort over til å bruke en liten trille/bæremeis de få gangene vi hadde bruk for å ha slikt med i bilen fordi vi egentlig ikke helt visste hva vi skulle med en stor vogn. Bakovervent barnesete går også fint i både E39 og E46 hvis den som sitter i passasjersetet ikke er altfor stor (jeg som er 190 cm har det ikke direkte behagelig, mens min kone på 180 cm har det fint). Har vært mye på biltur med vår datter i bilen, bl.a. Norge på langs for to år siden i vår E39, med ekstra passasjer. Ble litt trangt med all bagasjen + telt og annet campingutstyr, men gikk fint, faktisk uten noe på taket. Mine foreldre hadde kun sedaner (forskjellige Toyota Carina, hvorav Carina E har overraskende romslig baksete og bagasjerom) helt frem til de fikk barn nr. 4, og det var heller aldri noe problem. Da fjerdemann dukket opp kjøpte de 6-seter (Picnic) av naturlige årsaker, men den fungerte fint som turbil for 6 + labrador, med bagasjeboks på taket. Så lenge du ikke absolutt må ha stasjonsvogn vil du ellers få mer bil for pengene ved å velge en sedan i de fleste tilfeller. Selv er jeg så heldig at min kone nekter å ha stasjonsvogn
Erebus Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 hehe............kul ja. Personlig er jeg stor fan av Mercedes W210 E420, fantastisk motor, drar som et uvær og elektrisk på toppen... men så var det dette med rust da...
[space] Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Får Volvo S80 også i samme prisleie. Har lest noen tester på S-type på dinside, bl.a. fra 1998 der de sier den faller gjennom mot konkurrentene som BMW 5-serie, MB E-klasse, og Audi A6. Nå 12 år etter tror jeg ikke det bildet stemmer like godt, med tanke på ryktet både eldre BMW (kriminalitet/rånere/grisekjøring) og Mercedes (taxi) har. I tillegg til at en ser en 5-serie, a6, eller e-klasse ca hvert 4 sekund om en bor i Oslo.
Erebus Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 godt poeng space, jeg tror nå 12 år etter et vel så interessant tema hva som er igjen av bilen og dens egenskaper..
Fredrik 90 Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 A6en min sluker en hel barnevogn pluss litt ekstra bagasje! Slå den
Erebus Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 jeg hadde kjøpt din A6 2.6 fredrik90, og så en 911 SC 3.0 204 hester til far
Erebus Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=23417635 Eventuellt denne Fredrik.... tenk å cruise nedover rivieraen med et alpepass-stopp i denne.... verden ser annerledes ut bak et nardo-ratt i tre og mykt italiensk skinn
Fredrik 90 Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 jeg hadde kjøpt din A6 2.6 fredrik90, og så en 911 SC 3.0 204 hester til far Ja ikke sant! Veldig smart Nok av plass i både bagasjerom og baksete, og 2,4 litern(ikke 2,6) er ikke så tørst heller! Og den Ferarrien, ikke annet å si at den er en nydelig bil! Et kunstverk på 4 hjul!
Rune Teien Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 mm ser hva dere skriver jeg er jo far selv til en gutt på 10 år,min menig du trenger ikke stv vogn dem barne vogne du får kjøpt i dag kombisjons vogner er bra og tar veldig liten plass det er ikke sikert dere komer til å bruke b,vogn så veldig ofte korte handle turer osv er det lettest ha barne i stol med håntag lettre inn og ut av bilen .mitt råd kjøp en e 46 sedan er jo overkomlig gjerne med den samme motoren som du har i z4 og evt kjøp får sikkert kjøpt det brukt ski boks og tak stativ som man kan bruke hvis man trenger mer plass evt ferie osv nei simon hold deg til bmw så veit du hva du får .
[space] Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 Hm, sedan åpner jo mulighetene for e39 m5 også. Ligger en pen ombygd på finn nå, men til 266.000 da. Det er jo "grei" familiebil http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24273347 Kanskje han er åpen for innbytte i en z4 På den annen side... Tør ikke tenke på forsikring på en slik i Oslo...
Hansh Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 ":15mhd3c7]Hm, sedan åpner jo mulighetene for e39 m5 også. Ligger en pen ombygd på finn nå, men til 266.000 da. Det er jo "grei" familiebil http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24273347 Kanskje han er åpen for innbytte i en z4 På den annen side... Tør ikke tenke på forsikring på en slik i Oslo... Du er ikke så veldig flink på nøkternhet, er du vel?
[space] Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 Hehe, må si jeg sliter utrolig med å være fornuftig ved bilvalg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå