jacobsen91 Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Veldig fornøyd med dette bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Flott bilde jacobsen! de korrigeringsgreiene sier meg ikke mye, men skulle gjerne kunnet det! høres avansert ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Korrigering er ikke så vanskelig og er veldig lett å lære bare man ønsker å sette seg litt inn i det og faktisk svi av noen timer på å shine lakken din. Ulempen med å lære seg korrigering er at så fort du har begynt må du ta hele bilen og du blir ufattelig nøye med lakken og vil irritere deg over enkelte småting som knapt noen ser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 Flott bilde jacobsen! de korrigeringsgreiene sier meg ikke mye, men skulle gjerne kunnet det! høres avansert ut Takk for det Tzunami! Blitt rimelig lekker den E39n din også!! Og som saltkjelen sier, så er det ikke vanskelig og lære seg korrigering så lenge man setter seg inn i det, og har tålmodigheten! Men er bare og sette i gang, du bor jo ikke langt unna, så er bare og slenge seg på når jeg og saltkjelen holder på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 takktakk Ja det er bare å si ifra det så kanskje jeg slenger meg på hadde vært morsomt å lære seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Går jo bra den femmern din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Går jo bra den femmern din da Var det deg jeg kjørte etter fra Elkjøp Megastore ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Går jo bra den femmern din da Var det deg jeg kjørte etter fra Elkjøp Megastore ? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Går jo bra den femmern din da Var det deg jeg kjørte etter fra Elkjøp Megastore ? Jepp Hehe jeg tenkte meg at det kanskje var en her fra bimmers Siden du var litt glad i og gasse inni parkeringshus også Jeg gjør det hver gang jeg er der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Den eksos delen du byttet ut hos han kameraten din i Rena...hva slags del var det? hva kostet den? hva gjør den ? PM meg med svar er du snill NYDELIG E39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Hehe jeg tenkte meg at det kanskje var en her fra bimmers Siden du var litt glad i og gasse inni parkeringshus også Jeg gjør det hver gang jeg er der! Hehe, så at det var deg. Så kunne ikke dyy meg Men utrolig rå bil, digger fargen med felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Hehe jeg tenkte meg at det kanskje var en her fra bimmers Siden du var litt glad i og gasse inni parkeringshus også Jeg gjør det hver gang jeg er der! Hehe, så at det var deg. Så kunne ikke dyy meg Men utrolig rå bil, digger fargen med felgene Men kjørte rundt med klima da, og da er ikke lyden like rå Tuuusen takk Hyggelig og høre, veldig fin E90 du kjørte, men var det din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Hehe jeg tenkte meg at det kanskje var en her fra bimmers Siden du var litt glad i og gasse inni parkeringshus også Jeg gjør det hver gang jeg er der! Hehe, så at det var deg. Så kunne ikke dyy meg Men utrolig rå bil, digger fargen med felgene Men kjørte rundt med klima da, og da er ikke lyden ikke rå Tuuusen takk Hyggelig og høre, veldig fin E90 du kjørte, men var det din? Gjorde samma Nei, det er ikke min. Må låne muttern sin, ser etter E90/E91 om dagen. Så da må man låne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Gjorde samma Nei, det er ikke min. Må låne muttern sin, ser etter E90/E91 om dagen. Så da må man låne. Fin bil og låne det da Vi får møtes en dag, så kan vi se litt nærmere på hverandres biler! Skal reise til Tyskland i kveld, blir der til søndag! Men det som skal gjøres, holder jeg hemmelig til jeg er hjemme Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Hmm... Tipper ny motor? eller m5-delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå