Gå til innhold

Min bil, E39 2001 530dA M-sport Individual- SOLGT!!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 372
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Korrigering er ikke så vanskelig og er veldig lett å lære bare man ønsker å sette seg litt inn i det og faktisk svi av noen timer på å shine lakken din. Ulempen med å lære seg korrigering er at så fort du har begynt må du ta hele bilen og du blir ufattelig nøye med lakken og vil irritere deg over enkelte småting som knapt noen ser.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bilde jacobsen! ;) de korrigeringsgreiene sier meg ikke mye, men skulle gjerne kunnet det! høres avansert ut :P

Takk for det Tzunami! :D Blitt rimelig lekker den E39n din også!!

Og som saltkjelen sier, så er det ikke vanskelig og lære seg korrigering så lenge man setter seg inn i det, og har tålmodigheten! Men er bare og sette i gang, du bor jo ikke langt unna, så er bare og slenge seg på når jeg og saltkjelen holder på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo bra den femmern din da :D

Var det deg jeg kjørte etter fra Elkjøp Megastore :lol: ?

Jepp :lol:

Hehe jeg tenkte meg at det kanskje var en her fra bimmers :D Siden du var litt glad i og gasse inni parkeringshus også :lol: Jeg gjør det hver gang jeg er der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg tenkte meg at det kanskje var en her fra bimmers :D Siden du var litt glad i og gasse inni parkeringshus også :lol: Jeg gjør det hver gang jeg er der!

Hehe, så at det var deg. Så kunne ikke dyy meg :D Men utrolig rå bil, digger fargen med felgene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så at det var deg. Så kunne ikke dyy meg :D Men utrolig rå bil, digger fargen med felgene :D

Men kjørte rundt med klima da, og da er ikke lyden like rå :lol: Tuuusen takk :D Hyggelig og høre, veldig fin E90 du kjørte, men var det din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjørte rundt med klima da, og da er ikke lyden ikke rå :lol: Tuuusen takk :D Hyggelig og høre, veldig fin E90 du kjørte, men var det din? :)

Gjorde samma :lol: Nei, det er ikke min. Må låne muttern sin, ser etter E90/E91 om dagen. Så da må man låne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde samma :lol: Nei, det er ikke min. Må låne muttern sin, ser etter E90/E91 om dagen. Så da må man låne. :)

Fin bil og låne det da :D Vi får møtes en dag, så kan vi se litt nærmere på hverandres biler! Skal reise til Tyskland i kveld, blir der til søndag! Men det som skal gjøres, holder jeg hemmelig til jeg er hjemme 8) Gleder meg som en unge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...