Gå til innhold

e39 540 på finn

Ralph
 Share

Anbefalte innlegg

Vel, for det første har de jo ødelagt den med de forskjermene. E39 M5 hadde ikke sånne griller,så det var en bom.

I tillegg er det automat, men med den stylingen tipper bilen er kjørt ganske hardt av siste eier(e). Mulig kassa fusker allerede, men kanskje ikke.

Dessuten er E39 540 svindyr å vedlikeholde, i alle fall om du skal gjøre det etter boka. Ikke hadde den sportsseter heller,noe som er pussig i en sånn bil.

At det ikke er skilt på den i annonsen kan jo bare bety at de er tatt av?

Bilen går nok som f, men annonsen var litt suspekt etter mine standarder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjermene er ødelagt det er jeg enig i men det er en relativt enkel ting å fikse om dette er så nøye.

Kan jo være orginal mtech så kan jo ikke akkurat si at stylinga tyder på at den er kjørt hardt (?)

99% av alle e39 540'er er levert med automat så dette er ganske normalt.

Sporsseter er heller ikke normalt i en 540.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den noe "opphora" sporty looken pleier å tyde på at bilen er kjørt av folk som vil ha sportsbil,om du skjønner hva jeg mener.

Men det er jo ikke verre enn å ringe på den,prøvekjøre den og evt ta en tilstandstest av den på et verksted som vet hva de driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei pris på den ser det ut som. Framskjermene trekker ned endel ja. De fleste 540 har comfortseter har jeg inntrykk av.sportseter er lett å ettermontere dog. Ring ig finn ut hvordan eieren er. Trenger ikke å være ihjelkjørt fordi den er stylet litt. Har sett værre stylinger.. Er ikke så gammel selv, og har en 740 men jeg herjer ALDRI med bilen, og tar meget godt vare på den. Men tilstandsrapport er greit ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du skriver mye vås her nå Wacman. de fleste 540`er har bestefar look, automat og standard skinnseter.... 540 manuell er sjeldne greier..

og stylingen kan for alt vi vet bety at fyren er bilinteressert...synes man burde gi folk og biler en sjanse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du skriver mye vås her nå Wacman. de fleste 540`er har bestefar look, automat og standard skinnseter.... 540 manuell er sjeldne greier..

og stylingen kan for alt vi vet bety at fyren er bilinteressert...synes man burde gi folk og biler en sjanse...

Så enig, makan te vas.

M60\M62 skal vel være en av de bedre motorene BMW har laget, så den tåler nok litt kvasskjøring også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at den ikke blir solgt har kanskje noen med det utrolig mismonterte luftinntaket på forskjermen og de uorginale jalla lyktene KVALMT! :x Er så lei av folk som skal gjøre 535 og 540er om til M5, samma med Audis Turbomodeller som gud og hvermann skal bygge om til S-modeller. Enten så har man en M5 eller S4, ellers så har man en 540 eller A4 1,8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, noe uenig med deg her Fredrik 90.. Ingenting er finere enn å gjøre bilen litt sprekere med orginal "styling". Verre er det når de du nevner dekaltrimmer med M5 eller s4 merker på bakluka. Dette er vel ikke store problemet på 5 serie, men kommer du med en e36 M3 er det nok vanskelig å bli trodd... Men heldigvis er vi ikke like alle mann=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig, makan te vas.

M60\M62 skal vel være en av de bedre motorene BMW har laget, så den tåler nok litt kvasskjøring også :D

Javel?

Hva faen er det jeg våser med når jeg skriver at en bil med mye motor og automatkasse kan ha blitt herja såpass med at den kan lugge i kassa og trenge pleie?

Og at den V8'eren er dyr å vedlikeholde iht serviceboka har jeg fra biler innom jobben.

Selvfølgelig tåler den bilen "kvasskjøring" som du så bondsk kaller det,men det jeg kicka på var skjermene,og noen som setter på sånn drit på biler har etter min erfaring ikke akkurat et ellers sunt forholdt til resten av bilen heller.

Men for all del..

Kjøp bilen i stedenfor,slutt å bitche over at jeg hadde en mening om bilen utifra face value.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, noe uenig med deg her Fredrik 90.. Ingenting er finere enn å gjøre bilen litt sprekere med orginal "styling". Verre er det når de du nevner dekaltrimmer med M5 eller s4 merker på bakluka. Dette er vel ikke store problemet på 5 serie, men kommer du med en e36 M3 er det nok vanskelig å bli trodd... Men heldigvis er vi ikke like alle mann=D

En orginal M-sport er jo selvsagt fint! Men å bygge en 540 om til M5 blir litt feil i mine øyne, men det er alltid to sider av en sak :) M-emblemer og sånt har ingenting å gjøre på en bil som ikke er Orginal M. Jeg skjønner jo selvsagt tankegangen til en som gjør bilen sin til litt mer en det den er. En kamerat hadde en A4 1,8T som med en litt hissig chipp hadde ca 230 hk, så kjøpte han RS4 fangere foran og bak, RS4 grill og felger og smalt på et RS4 emblem bak! Men greia var det at interiørmessig så var bilen den samme kjedelige 1997 modellen A4 den engang var, også blir det hele helt feil da det kom en Orginal S4 og kjørte glatt i fra han. Da blir det litt feil med RS4 styling og emblemer når bilen ikke er det den utgir seg for å være!

Det blei litt mye Audi prat her nå men det er litt den tankegangen jeg har angående det å gjøre en bil til noe den ikke er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...