Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville nå tatt noen prøveturer i begge, så finner man vel kjapt ut hva man har mest lyst på. ;)

Jeg vet ikke med E90, men får man så mye E60 for 250k i disse dager?

Skrevet

Spørs jo hva du er ute etter: E60 har mest plass, E90 er mest kjøreglad. Utseendet er en smakssak, men jeg synes E90 pre-facelift ser litt rar ut. (Også med M-Tech). E90 facelift er derimot nydelig, selv om det er små endringer. Rart det der. E60 har vært en flott bil hele veien, og den gir generelt mer bil for pengene.

Skrevet

Dette blir nok en sånn 3 vs 5 serie diskusjon etterhvert. ;) vil fortsatt anbefale deg å ta deg en tur med bilene, så finner du fort ut hva du har mest lyst på.

Skrevet

Grunnen til at jeg bytta E39en inn i en A6 er fordi jeg fant ingen E90 eller E60 som passet meg! Kunne selvsagt hatt en 530d eller 325I eller D men de var ikke i mitt prisleie! Så da blei det Audi denne gang! :wink:

Skrevet

Jeg ville nok ha gått for E60 til denne prisen, dersom du finner en som er nogen lunde fornuftig utstyrt. De som sier at man ikke finner en brukbar E60 til 250.000kr må få opp øynene. Det lå senest for 1,5 mnd tilbake en velholdt og pen E60 med masse av utstyr inkl. head-up, komfort og navi! 8)

Skrevet

To ganske forskjellige biler å køyre. e60 er meir komf og e9x er meir sporty. Dette kan eg kun seie ut i fra personlige erfaringer med svigers e60 med 19" og sportunderstell og min e91 med m-sport og 19"

Vil anbefale 320d dersom du går for e90. Går veldig godt originalt samt at den er lett å skremme opp til 215 hk +

320i e9x er visst mindre vassere en dieselen.

min e91 går ihvertfall mykje bedre en svigers 520i....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...