[space] Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Ble ikke så mange bildene i år... Det var jo et BMW-treff, men jeg hadde sansen for denne her jeg... *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Grommeste bilen på treffet den bobla gitt. Fantastisk herlig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Ingen flere bilder a meg å e30n fra sladdeheatet [space]? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Er det du som kjører med tyskerhjelmen? Har vel flere, men plukket bare ut de beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Akkurat den bobla har jeg sittet på med en gang. Værste og beste bilopplevelsen jeg har hatt. Satt og tittet rett i betongen i rett over 100 km i timen på en 4 felt veis med betong skille, 4 kontrar etterpå tittet jeg rett frem igjen og var akkurat ferdig med å tisse en skvett. Dette var midt i rushen også. Ikke pent gjort, men takker sjåføren for at han klarte å rett opp feilen. Det redskapet der skal man ha respekt for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Ganske imponert over E36`n med ei lykt, så ut til å gå greit Var bra trykk i den på langstrekkene, men litt slitsom å ligge bak den i svingene, hehe Det så jeg Men den sparka faen meg fra på strekkene som du sier ja. Skarp lyd Var meg det : ) Hehe. Magnus: Hvilken dag var det du lå etter meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Ullsokk - hva var problemet med motoren? Så du stod med problemer på søndag (?). Gikk fælt på strekkene ja... småsint på litt våt veibane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 [space] : ja det er meg Kan du sende meg noen fler om de er verdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeBerg Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Fint bilde! Takk for det! Hva slags objektiv bruker du? Syns du har bra skarphet og dybde i bildene. Ser også at du har stått ett stykke unna når du har tatt bildene. Har snakket lenge om å kjøpe nytt, men får aldri ut fingeren, sitter fortsatt på den lusne 18-55milimeteren til canon Jeg bruker litt forskjellig. Men du kan komme langt med det objektivet du har... Jeg ligger som regel på 5,6f uansett... Den ene linsa er 70-200mm vr 2 (nikon). Får litt tøff dybdeskarphet av høye brennvidder, men sattan så mye vanskeligere det er å få det skikkelig skarpt. Prøver som regel å ligge under 1/100 sek. - Men er du stødig nok så går det fint PS: Synes du står litt feil med dette bilde... Litt rotete bakgrunn, men bilen veier det opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Fint bilde! Takk for det! Hva slags objektiv bruker du? Syns du har bra skarphet og dybde i bildene. Ser også at du har stått ett stykke unna når du har tatt bildene. Har snakket lenge om å kjøpe nytt, men får aldri ut fingeren, sitter fortsatt på den lusne 18-55milimeteren til canon Jeg bruker litt forskjellig. Men du kan komme langt med det objektivet du har... Jeg ligger som regel på 5,6f uansett... Den ene linsa er 70-200mm vr 2 (nikon). Får litt tøff dybdeskarphet av høye brennvidder, men sattan så mye vanskeligere det er å få det skikkelig skarpt. Prøver som regel å ligge under 1/100 sek. - Men er du stødig nok så går det fint PS: Synes du står litt feil med dette bilde... Litt rotete bakgrunn, men bilen veier det opp Tja, syns objektivet er ganske ubruklig når man har lært litt om foto. Føler du at bruksområdet er greit med 70-200mm? Under ja.. har som regel kjørt 1\125. Å få det skarpt er alltid utfordringen, hvertfall når man tar banebilder. Haha vet, kikket gjennom bildene fra det treffet nå, var det og ett til som ble tatt ved depotstrekka. Tenkte der og da ikke over Wurth skiltet bla, men det er begrenset hvor man kan stå for å få brukbare bilder med 18-55mm hehe. Bilen veier opp! Den var grom, liker Porsche godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 [space] : ja det er meg Kan du sende meg noen fler om de er verdt det? Et til som var ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeBerg Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 70-200 fungerer veldig greit. Kunne tenkt meg 100mm til... Men men. Hehhe, "If your picture not good enought, your not close enought" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Noen som har noen biler fra Våler av denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Usikker. Et dårlig bilde såfall her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Ingen andre enn Terje Berg som tok bilder av min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå