Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
De avlyste sikkert fordi det ble med en bil som hadde mer enn 110 hester...

:lol:

Men at dette har lekket til pressen sier litt om hvor useriøst det er.. Skal man arrangere noe sånt går man ikke rundt skryter av det, man prøver holde det meste mulig hemmelig.

Jeg er selv en stor gumball3000 fan og kunne tenkt meg prøve være med som f.eks. codriver en gang :)

Skrevet

ser ikke problemet med dette.. det er rett og slett om å gjøre å komme først til hammerfast.. de kan like greit kjøre i 60 og vinne løpet.. altså satt på spissen.

Men makan til kvinnfolk a gitt.. gi seg før de er mål:S

Men hvordan har de samlet sammen 100 000kr? er det seriøst sponsorer eller bare BS?

Skrevet

jeg hørte fra anonyme kilder at grunnen til at løpet ble avlyst var grunnet et flertall gamle mercedes 300TDT-W123 biler som ble forsøkt presset opp i over 100 over lengre kupèrte strekninger, med påfølgende motor-havari! Godt gjort å bryte fartsgrensene i disse gamle rustbaljene!

Skrevet
jeg hørte fra anonyme kilder at grunnen til at løpet ble avlyst var grunnet et flertall gamle mercedes 300TDT-W123 biler som ble forsøkt presset opp i over 100 over lengre kupèrte strekninger, med påfølgende motor-havari! Godt gjort å bryte fartsgrensene i disse gamle rustbaljene!

:lol: ruster de ikke før de kommer fram altså? :P

Skrevet
Men hvordan har de samlet sammen 100 000kr? er det seriøst sponsorer eller bare BS?
Hvis det f.eks. er 20 biler med antar jeg at hver bil har betalt 5000 for å være med og vinneren får alt.

En mulighet for å gjøre dette mer "lovlig" er jo å si at den som ankommer xxx med en gjennomsnittsfart nærmest mulig 65,8km/t vinner den etappen.

Skrevet
Hvis det f.eks. er 20 biler med antar jeg at hver bil har betalt 5000 for å være med og vinneren får alt.

En mulighet for å gjøre dette mer "lovlig" er jo å si at den som ankommer xxx med en gjennomsnittsfart nærmest mulig 65,8km/t vinner den etappen.

ja :wink: ellers så syns jeg at dette norwegian gumball-greiene er noe av deg mest tragiske jeg har sett.. standardbiler og 100 lapper i premiepotten, så ender det med at de gir seg sånn uten videre #-o komisk!

Skrevet

Her hadde jo vogna di sklidd rett inn Just-Turbodiesel! :lol:

Forøvrig så er jo sånnt fullstendig galematias egentelig....men jeg synes det er et ganske tøft tiltak, i allfall i Norge! Ikke vær dag det er organiserte bilrace i Norge med pengepremie og greier ala Gumball 3000! Kunne faktisk tenkt meg å delta selv, ikke med A6en men med 100en. Hadde sikkert vunnet også for med den konkurransen der så hunne jeg bare ligget og kose kjørt i 5 gir og heller tatt det som en godt betalt tur :wink: Men så er det jo enn så at fartsovertredelse blir slått like hardt ned på som drap i dette landet så da var det ikke så gøy likevel! Sånn er det å bo i verdens mest velstående kommunist stat! [-X

Det er absolutt bra med aktivt politi, det er ikke det men likevel :wink:

Men gøy å delta hadde det absolutt vært :)

Skrevet

Ser det er et Jonsered-klistremerke på en av bilene. :-k

Man burde nesten ringt å hørt om de ville være med å sponse et lignende tiltak. :lol:

Skrevet
Tidligere i dag hadde ungdommene parkert bilene og stoppet opp i Nordland.

- Vi valgte å stoppe løpet. Akkurat nå kjører vi i kortesje retning nordover på E6. På GPSen står det at vi har 65 mil igjen til Nordkapp. Vi er usikre på omvi kjører hele veien i dag. i Så fall vil vi være fremme klokka 01.00 i natt, sier en av deltakerne til Dagbladet.

- Og hva viser speedometret?

- Vi holder fartsgrensene heretter. Akkurat nå kjører vi i en 90 sone, og da ligger vi i 90 kilometer i timen.

960x.jpg

Bare å ringe Holmestrand Fjellsprengning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...