Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sesam i Trondheim er litt sånn Bislett i Oslo. Vet du ikke bedre, drar du dit. Også har de fått på seg en eller annen rykte, som jeg ikke aner hvorfor de fortjener.

Jeg skal hvertfall aldri sette fot i Sesam igjen. Sist var det halvtime til dom sku stenge, og de tok grov pris for noe driiiiiiiiiiiiiiiiiit som de mekka av rester. FUCK YOU! Men sånn skjer alltid når du blir stor nok til at en eller to kunder mindre ikke betyr en drit.

Også følte jeg at prisene på kebabmat (altså burgere etc.) i Trondheim alltid var 20-30 kr. pr "meny" over det i Oslo.

Men, LOOOOOOOOOOOOOOL... Kebabdiskusjon på BMW forum... Hahahahaha...

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er ikke så utrolig kjent i Oslo. Men var på en kebabsjappe 50m fra hifihuset ute i bærum. Beste jeg noen gang har smakt og VELDIG god service. Be om liten, for du klarer ikke stor. ;)

Skrevet

Skal sies at dette var fast-food/veimat-topic da gutter,men om kebabskoen passer... :D

Fredrik; Ja, vi kalte det også alltid bare maritim,pleide å ha utefester på Hydrostranda og dingle bortom texburger på sykkel,senere moped. Et sært kapittel fastfood historie i Oslo,den sjappa der. Ble jo brannbombet ifjor, han på det som var texaco før har video av "the blast".

Skrevet
Ikke akkurat drive-in, men liker en skikkelige italienskinspirerte tynne enmannspizzaer, så er Hell's Kitchen i Oslo og Esmeralda i Tønsberg gulle gode (Esmeralda har skikkelig stenovn og vant "Pizza-NM" på Varemessa i fjor).

Støtter Hell's Kitchen! Genialt sted.

Skrevet

Er dere på stord så bør dere gå innom ei kebab sjappe :)

Enten Smak og Behag eller Sandras grill. Smak og Behag er i Sagvåg, Heiane og Amfi senteret på leirvik. Sandras grill ligger på leirvik :)

Skrevet

merkelig at ingen har nevnt Ramsum ennå da.. der har de den beste hamburger-tallerkenen man kan få mener jeg.. skal gå litt ned mot sørlandet, så må det bli enten stoa-grillen nesten i arendal og bistroen i grimstad..

Skrevet

på Notodden er den nyåpna Kebab House å anbefale.. prøv den tyrkiske rullkebaben der.. den er nok minst like god som høna til megan fox på tunga...Flint's som folk sier er bra, er SØPPEL, er sånn søndagsoppsop og dårlig salat og lite smak, men stor er den jo. Rubbish..

Skrevet

Fredrik; Ja, vi kalte det også alltid bare maritim,pleide å ha utefester på Hydrostranda og dingle bortom texburger på sykkel,senere moped. Et sært kapittel fastfood historie i Oslo,den sjappa der. Ble jo brannbombet ifjor, han på det som var texaco før har video av "the blast".

Ja... jeg bodde i mange år 5-6 kvartaler opp/bak Maritim og kjenner nabolaget godt. Jeg husker pakistaneren som hadde sjappa til å begynne med... en skikkelig mann med utpreget ordenssans og flair for renslighet. Etter et par-tre år hadde han tjent nok penger på å selge burgere til å kunne kjøpe en ny Mercedes-Benz W126 300SE. Den var lekker, vinrød og helt original... ikke noe jallaballa der i gården. På den tiden var det den spesielle råkostsalaten (hvitkålsnitter i coleslaw eller noe i den duren) som skilte Texburger fra andre burgersjapper. Er det slik idag også?

Skrevet
Er dere på stord så bør dere gå innom ei kebab sjappe :)

Enten Smak og Behag eller Sandras grill. Smak og Behag er i Sagvåg, Heiane og Amfi senteret på leirvik. Sandras grill ligger på leirvik :)

Er det Sandras grill som ligger på motsatt side av Esso'n? Har alltid brukt å kjøpe kebab der når jeg har vært på Stord :) Liker lefsa deres godt :)

Skrevet

ikke noe jallaballa der i gården. På den tiden var det den spesielle råkostsalaten (hvitkålsnitter i coleslaw eller noe i den duren) som skilte Texburger fra andre burgersjapper. Er det slik idag også?

Er vel slik enda, tror ikke noe er forandret, selger hawaii burger, etc. + pommes frites, milkshake og mineralvann. Spiste der seinest idag, var der 8 minutter etter åpning, var 6 stk i køen forran meg.

Skrevet

Mitt tips til de som vil spise jævlig god mat (og mye mat) til under 100-lappen i Oslo:

Prøv kebabsjappene i Torggata i sentrum, vis à vis Eldorado Kino/Youngstorget.

Der får du ordentlige kjøttbiter, ikke sånn kverna i hjel drit. Omtrent alle sjappene er drevet av en familie tror jeg, siden de fleste der jobber på 3-4 steder alt etter som, og maten er ca helt det samme. Du får bedre pizza og burger andre steder, men lamme-, biff- og kyllingrettene slår du dem ikke på uansett pris. Tror faktisk alt er hjemmelaget... Munnfulle store biter med marinert kylling, biff og lam på grillspyd... Håhåhåh... :D Ca. alt blir grillet på ordentlig grill (bortsett fra Shwarma, som blir stekt). Pommes fritsen i menyene er også skikkelige greier, og ikke spinkel drit à la McDonalds... Spiser der 1-2 ganger i uka, slutta å gå andre steder :)

Skrevet

BIMBO

Er ei flott veikro som har god mat.

Ligger på E6 litt nord for Mo i Rana.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...