quatro84 Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 jeg gikk selv fra en Audi s6 med 330hk over til en Transporter T5 med 135hk
Fredrik 90 Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 jeg gikk selv fra en Audi s6 med 330hk over til en Transporter T5 med 135hk De Transporterene der(T5) er de beste kassebilene! Har hørt fra samtlige at Hiace, Opel Vivaro eller H1 ikke kan måle seg i kvalitet, kjøreglede og ytelse! Til dere som mener Hiacen er bedre med tanke på driftsikkerhet og kvalitet er grundig feilinformert! MB Vitoen kommer vel nærmest Transporteren, men den ruster og er elendig på vinterføre!
Hansh Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 Hiace er jo mildt sagt ikke en ny konstruksjon lengre så skulle bare mangle at den ikke er den beste varebilen å kjøre, men grunnen til at den fortsatt selger så bra er vel delvis firmakunder som kjøper den om igjen fordi de har vært veldig fornøyd med driftsikkerhet og kvalitet? En kamerat av meg hadde en ny slik transporter med masse utstyr som firmabil for et par år siden, og den var slik at man helst burde ha en handlepose liggende for å samle opp interiørplast som datt av til stadighet. Gir ikke meg inntrykk av kvalitet ihvertfall, men har ikke akkurat bred erfaring med modellen.. Forresten er Peugeot Partner enda verre på å demontere seg selv under kjøring!
Arotished Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 Jeg er ikke i tvil ihvertfall, bil for alle penga
janerik171187 Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 jeg gikk selv fra en Audi s6 med 330hk over til en Transporter T5 med 135hk De Transporterene der(T5) er de beste kassebilene! Har hørt fra samtlige at Hiace, Opel Vivaro eller H1 ikke kan måle seg i kvalitet, kjøreglede og ytelse! Til dere som mener Hiacen er bedre med tanke på driftsikkerhet og kvalitet er grundig feilinformert! MB Vitoen kommer vel nærmest Transporteren, men den ruster og er elendig på vinterføre! såfremst man har manuell i t5 så er det gode biler. men automatkassene til t5 (vag generelt igrunn) de er ikke mye å skryte av. hiace er gode biler sånn driftsikkerhetsmessig, men der stopper det
quatro84 Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Hiace er jo mildt sagt ikke en ny konstruksjon lengre så skulle bare mangle at den ikke er den beste varebilen å kjøre, men grunnen til at den fortsatt selger så bra er vel delvis firmakunder som kjøper den om igjen fordi de har vært veldig fornøyd med driftsikkerhet og kvalitet?En kamerat av meg hadde en ny slik transporter med masse utstyr som firmabil for et par år siden, og den var slik at man helst burde ha en handlepose liggende for å samle opp interiørplast som datt av til stadighet. Gir ikke meg inntrykk av kvalitet ihvertfall, men har ikke akkurat bred erfaring med modellen.. Forresten er Peugeot Partner enda verre på å demontere seg selv under kjøring! vasket han den innvendig med blåsyre eller? har hatt 3stk. T5 aldri hatt noen problem med at interriøret faller av janerik171187janerik171187 det er manuell ja. automat kassene er ikke så mye og spare på nei
Stoppie_Master Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Hiace er jo mildt sagt ikke en ny konstruksjon lengre så skulle bare mangle at den ikke er den beste varebilen å kjøre, men grunnen til at den fortsatt selger så bra er vel delvis firmakunder som kjøper den om igjen fordi de har vært veldig fornøyd med driftsikkerhet og kvalitet?En kamerat av meg hadde en ny slik transporter med masse utstyr som firmabil for et par år siden, og den var slik at man helst burde ha en handlepose liggende for å samle opp interiørplast som datt av til stadighet. Gir ikke meg inntrykk av kvalitet ihvertfall, men har ikke akkurat bred erfaring med modellen.. Forresten er Peugeot Partner enda verre på å demontere seg selv under kjøring! vasket han den innvendig med blåsyre eller? har hatt 3stk. T5 aldri hatt noen problem med at interriøret faller av janerik171187janerik171187 det er manuell ja. automat kassene er ikke så mye og spare på nei Høres nu mere ut som et annet merke, har heller aldri opplevd at deler faller av inni en caravelle...
Hansh Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Hiace er jo mildt sagt ikke en ny konstruksjon lengre så skulle bare mangle at den ikke er den beste varebilen å kjøre, men grunnen til at den fortsatt selger så bra er vel delvis firmakunder som kjøper den om igjen fordi de har vært veldig fornøyd med driftsikkerhet og kvalitet?En kamerat av meg hadde en ny slik transporter med masse utstyr som firmabil for et par år siden, og den var slik at man helst burde ha en handlepose liggende for å samle opp interiørplast som datt av til stadighet. Gir ikke meg inntrykk av kvalitet ihvertfall, men har ikke akkurat bred erfaring med modellen.. Forresten er Peugeot Partner enda verre på å demontere seg selv under kjøring! vasket han den innvendig med blåsyre eller? har hatt 3stk. T5 aldri hatt noen problem med at interriøret faller av janerik171187janerik171187 det er manuell ja. automat kassene er ikke så mye og spare på nei Høres nu mere ut som et annet merke, har heller aldri opplevd at deler faller av inni en caravelle... Stor svart firkantet sak med automatgir og overdimensjonert rund logo i fronten hvor det er en V og W, og så står det Caravelle (ikke Transporter som jeg først skrev, men de er det jo tydeligvis flere som nevner om hverandre her uansett. Hadde glemt han valgte den for bedre comfort) på baksiden. Kan nå sees med Dekk1 dekor i Bergensområdet og kostet ca. 6-700 000,- ny. Ja, du har rett må jo være noe helt annet. Sikkert en Kinakopi..
milhouse Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Tverr i øyan siden jeg er trøtt, men....Virker som om at det alltid må gjelde sportsbil her??? Jeg sier bare det at jeg nyter vær en meter jeg kjører med min 7-serie! Jeg rett og slett koser meg. Når man kommer frem så har alltid turen vært behagelig, slepper å sitte og pine meg gjennom transporten! Sabla enkelt! Så nu kan vi avslutte denne diskusjonen Ingen tvil om at en E38 i god stand gir en fantastisk fin kombinasjon av kjøreglede og komfort som få andre biler gir. Det var en nytelse å kjøre den så lenge den funka, og vi har mange langturer i den bak oss, men så var det jo konstant noe da, risting, vibrasjoner, motorfeil, møkk og drit. Heldigvis skjedde det aldri noe langs veien på langtur, så vi nølte aldri med langturer i den. Har forøvrig en mistanke om at noe av det beste en kan kjøpe for 3-350k på nå for tiden er en eldre E65 730dA. Da må du belage deg på at den livsnyterkontoen blir mindre og mindre. Har solgt to sånne gjennom jobben og fått regninger på 160-200 000 tilsammen! Ellers er jeg egentlig enig i Hagenissen og Oddis. Jeg kommer til å ha en forholdsvis normal hverdagsbil/kankje firmabil fra våren av og en banebil med skilt som jeg kan kose meg med på og utenfor bane.
wicky124 Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 hmm...har enda ikke vært noen feil med e65 min..og har vel kjørt 15kkm med den...
milhouse Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 hmm...har enda ikke vært noen feil med e65 min..og har vel kjørt 15kkm med den... Det er bra og jeg sier ikke at det gjelder alle, men vi har hatt problemer med noen. Bilene er kjempe fine, men erfaringsmessig så kan det koste mer.
eirikbg Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Jeg har gått fra Touran 2.0 med 140hk DSG til en 318d E90. Touranen er sprekere, men helt ubrukelig å sitte i med grønne skilter. Hadde flyttet veggen og da var det OK, men pga. nazi Norge så er jo det uaktuelt. Det er en drøm å kjøre BMW'en i forhold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå