///MPower Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 takke takk liten update. har koblet alt av vann,bensin og vakuumslanger. begynt på eksosen, blir bare å sette inn en stump med rør der catene stod. laget til innsugslanger. gjenstår: mangler en eksp.tank koble el.nettet sette på svinghjul og clutch så nærmer seg med stormskritt
Robin L Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 bra jobba! ser veldig clean ut. utrolig rått bygg du gjør nå,e34 med denne motoren er ikke hverdags . s62 er ett heftig maskineri. jeg satt på med jakob her inne sin m5 og ble helt forelsket! så ikke for meg at forskjellen fra m62 var såååå stor, men det var faktisk en helt annen liga. jeg skal ha e39 m5 en gang økonomien tillater det altså!
ErsinM5touring Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Vanvittig bygg asså , s62 motorn skulle sittet i e34 m5 orginalt fra fabrikk. Har ikke ord på hvor rå denne bilen er...
///MPower Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 Selge...? off må ikke få meg inn på sånne tanker, denne SKAL beholdes i lang tid
///MPower Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 takker igjen for fine tilbakemeldinger, gleder meg mildt sagt til den går
S.Hafsmo Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Tror kanskje jeg kommer til å kjøpe denne når du blir ferdig ja. Ole.Jordan reagerte på dette 1
///MPower Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Tror kanskje jeg kommer til å kjøpe denne når du blir ferdig ja. hehe, må først få det til å virke da, men liker ikke dette pratet om salg brrr. denne må eg nok slå meg til ro med
S.Hafsmo Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Tenker du nå ja, men når alt virker og bilen er "ferdig", blir du lei, selger med kjempetap, og kjøper noe nytt du kan bruke masse penger på.
S. Gunstad Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Dette blir über bra!! Skal du kjøre med noe slags motorstyring så dy slipper LMM`s?
///MPower Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 Dette blir über bra!!Skal du kjøre med noe slags motorstyring så dy slipper LMM`s? takker, jess blir omprogrammert org hjerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå