Mexos Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Haha, er ingenting som slår galgenhumor kommentarene som kommer når en sitter lettere sjokkert og begynner å forstå hva som faktisk skjedde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Enda godt at du ikke dro rett inn i en betongvegg eller noe da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Enkelte gjør hva som helst for litt oppmerksomhet! Neida, bra at det vel gikk så smertefritt for seg som mulig når det først skjedde. Noen spesiell grunn til at slikt skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Enkelte gjør hva som helst for litt oppmerksomhet! Neida, bra at det vel gikk så smertefritt for seg som mulig når det først skjedde. Noen spesiell grunn til at slikt skjer? Skulle jo tro det var "studs" som er årsaken. De må jo åpenbart ikke ha hatt samme kvalitet/styrke som originale bolter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 jeg fikk ganske vondt i magen når jeg så filmen, men som en kollega sa kunne det gått veldig mye verre. Si fra hvis du trenger hjelp til å fikse opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Der hadde det rett og slett vær stor mulighet for at jeg hadde måttet snike meg på dass og tømme boxeren Godt at du dro ut på gresset da og ikke i autovernet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Sett litt på bilen nå og den kommer kjapt på veien igjen (sånn bortsett fra at det er vinterlagring i 7 mnd nå..). Trenger: - Ny felg - Ny innerskjerm - Nye festepunkter til bakfanger - En haug med klips - Ny bakskjerm.. som normalt er litt krise, men her er den faktisk bare skrudd.. så da går det jo veldig greit. Tilsvarende bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Alle biler burde ha skrudde bakskjermer. Er jo alltid de den jævla rusten tar først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Bare å si fra så kan jeg godt sjekk opp. Men bakskjermen må det da vel være håp for!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Bakskjermen koster i overkant av 4000,- på GS.. mao det burde være mulig få den til en relativt ok pris. Kjøper heller ny enn å irritere meg over en dårlig opprettingsjobb resten av tida jeg har bilen. Åja.. abslyset kom jo på, og hjulstillingen ble nok litt gnøkk - så da er det vel ingenting å lure på rundt å få sveiset inn justering til bakstillingen. Tips til folk som gjør det er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Angående sveising så har du jo han Edge Performance oppi Drammens-området. Thomas et eller annet heter han. http://www.edgeperformance.no/ Ellers er det egentlig bare å ringe opp KRB Trading, de er vel i nabolaget ditt. Er det noe de gutta der kan så er det sveising og customisering. Rørramme- prosjektene dems er nok til å bli stum av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Holy shit! Jeg vil tippe pulsen steg litt i sekundene etter at du hadde stoppet Eller rakk du i det hele tatt å bli skremt? Uansett var det jo godt det gikk så bra når uhellet først var ute. Og skrudd bakskjerm burde være obligatorisk, som det nevnes her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Eksosen gikk klar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Rakk aldri bli skremt nei. Stod egentlig stille før jeg fikk summet meg. Eksosen ser hel ut, men ikke sjekket veldig nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Nå ser bilen slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå