Gå til innhold

Venstre bakhjul datt av.. med film!

hagenisse
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enkelte gjør hva som helst for litt oppmerksomhet! :mrgreen:

Neida, bra at det vel gikk så smertefritt for seg som mulig når det først skjedde.

Noen spesiell grunn til at slikt skjer?

Skulle jo tro det var "studs" som er årsaken. De må jo åpenbart ikke ha hatt samme kvalitet/styrke som originale bolter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett litt på bilen nå og den kommer kjapt på veien igjen (sånn bortsett fra at det er vinterlagring i 7 mnd nå..).

Trenger:

- Ny felg

- Ny innerskjerm

- Nye festepunkter til bakfanger

- En haug med klips

- Ny bakskjerm.. som normalt er litt krise, men her er den faktisk bare skrudd.. så da går det jo veldig greit.

Tilsvarende bil:

2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakskjermen koster i overkant av 4000,- på GS.. mao det burde være mulig få den til en relativt ok pris. Kjøper heller ny enn å irritere meg over en dårlig opprettingsjobb resten av tida jeg har bilen.

Åja.. abslyset kom jo på, og hjulstillingen ble nok litt gnøkk - så da er det vel ingenting å lure på rundt å få sveiset inn justering til bakstillingen. Tips til folk som gjør det er fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående sveising så har du jo han Edge Performance oppi Drammens-området. Thomas et eller annet heter han. http://www.edgeperformance.no/

Ellers er det egentlig bare å ringe opp KRB Trading, de er vel i nabolaget ditt. Er det noe de gutta der kan så er det sveising og customisering. Rørramme- prosjektene dems er nok til å bli stum av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy shit! Jeg vil tippe pulsen steg litt i sekundene etter at du hadde stoppet :shock: Eller rakk du i det hele tatt å bli skremt? Uansett var det jo godt det gikk så bra når uhellet først var ute. Og skrudd bakskjerm burde være obligatorisk, som det nevnes her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...