Syvert Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Syns det er mye bmw bilstjeling nå for tiden. er veldig synd dette for eier, veit ikkje tilstand men viss det var strøken er det veldig leit siden det er ikkje så lett å oppdrive pene eksemplar av denne typen. Mye mer kjedlig når det er snakk om gamle biler som forvinner,relativt nye biler kan en i grunn få en forsikring premie for og så kjøper du en tisvarende viss ønsklig. håper du finner bilen igjen like heil.
635csi Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Pokker! Begynner folk å stjele E24 og så nå altså? Kunne de ikke holde seg til E36 M3 og sånt da Men spøk til side: Håper denne dukker opp igjen. Skal følge med på delemarkedet dersom tyvene skulle være så dumme å legge den ut for salg i deler (måtte Gud forby).
FredrikE24 Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 Da var bilen kommet til rette. Bilen sto henslengt ved en skole et stykke fra der jeg bor. De hadde ødelagt alle låser, men så ellers bra ut. Stjålet bilstereo, Alpine CDA-105Ri ink. bluetooth adapter og mic. Var ikke verre enn at jeg kunne starte med skrutrekker og kjøre. Bilen var full av gjørme over alt på begge sider, så de har nok hatt det gøy en stund, grunnet lite bensin så har de ikke kommet langt. Blir da å bytte alle låser og ordne med lakkskader de pådro bilen. Det som er noe å tenke på er at dette er noen som bor i mitt nærområde. Garasjeportåpneren hadde de tatt med seg...
stian1990_2 Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Om dem har bytta garasjeportåpnet må vel den og byttes da? Bra du fant igjen bilen din da, slike biler skulle hatt kamera inne i seg som sendte bilder til e-post om du ville..
quatro84 Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 ville programert om porten vertfall... hvilken forsikring har du på denne som er veteran, er best med en verdi forsikring.
asv Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Utrolig bra at den kom til rette Mener å ha lest at han har delkasko på den.. dekker jo uansett tyveri så!
Hansh Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Godt å høre den kom til rette! Er jo ikke akkurat en bil man kan få erstattet uten videre.
CV-Erik Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Bra det ordnet seg Fredrik! Regner med at forsikring dekker lakkskader og låsene osv?
Fredrik 90 Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Se der ja! Alt ordner seg for snille barn Så var det jo flott at den kom hel til rette igjen! Kunne jo vært værre! Men få nå installert sånt Tracking system som sier i fra om bilen flytter på seg
E30Frelst Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Godt og høre at den kom til rette igjen. Men synd og høre om skadene, håper forsikringselskapet ikke setter seg i vranglåsen..
FredrikE24 Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 Må skaffe nye låser så er det meste gjort! Gå over med lakkstift etter lakkskadene den har pådratt seg, de har også rivi og sliti i alt av brytere til elektriske speil etc. Bilen er nå gjort ukjørbar!!!! Bilen hadde gjørme oppover alle sider både forrover og bakover.. De har nok hatt det morro en stund, men grunnet lite bensin har de nok parkert den og ribba den for verdisaker, da jeg kjørte hjem og gav på var det så lite bensin at bensintrykket falt og bilen kvelte seg. Så om de da har kjørt hardt på svinger etc. så begynte den nok å fuske relativt raskt, flaks.. Tyveriet virket overhodet ikke profesjonelt, men de har hatt med seg grovt verktøy og fjernet hele låsesylinderen til tenninga fra bilen.. En annen ting som bekymrer meg er at de kanskje har varmkjørt motoren, da jeg kjørte den hjem gikk tempen til værs.. Håper ikke toppen er skjeiv eller at toppakningen er gått det får tiden vise.. Isåfall blir det ny kam og det hele.
ingard Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Det er så SYKT irriterende at dette pakket skal ødelegge for folk som har brukt tid og krefter på å få en bil i orden. Ingen respekt for andre folk.
DannyRS Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Flott at den er kommet til rette! Gå grundig til verks med forsikringsselskapet..! Vet ikke om motor/drivverksskade ifbm med tyveri er dekket, men det bør det jo være.
spruddel Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Dette var veldig gode nyheter at den hvertfall er funnet igjen Fredrik. Jævlig synd likevel med alt som har skjedd den. Og jeg er en av de som vet at denne bilen er veldig "tungkjørt". Er ikke som en hvilken som helst annen bil. Og håper for all del at de har kjørt forholdsvis pent og ikke ligget på turtallsperra med kald olje osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå