Fredrik 90 Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Du er 20år gammel og er interessert i bil. Du har nok tråkka på gassen en gang eller to du og vettu Og før eller siden så vil onkel blå se deg i det du legger pedalen i vater. Poenget mitt er liksom at jeg har svært lite troverdighet til at så unge, bilinteresserte mennesker kjører så utrolig plettfritt. Men hvis jeg tar feil, så er jeg egentlig bare glad til jeg Ha en god dag! Du later til å kjenne meg godt virker det som! Vet alder, interesser og hvordan jeg oppfører meg i trafikken og greier!
Markus E30 Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 MarkusE30: Poenget var ikke at DU nødvendigvis kjører tulling. Men statestikken sier jo (dessverre) at alt for mange av de som er innblandet i dødsulykker er unge menn med relativt ferskt førerkort. At du i tillegg har interesse for bil trekker jo ikke sannsynligheten ned for at du kjører litt gris en gang i blant Har kjørt mye bajas jeg og. Ikke at dette er noe jeg er stolt av eller liker å skryte av, men det hender jo at man blir litt frista til å legge en sladd eller gi på litt. Sånn er det bare. Kan vedde på at samtlige her inne har kjørt tulling en eller annen gang.Ironien er at folk fra den mest utsatte gruppen for grisekjøring forbanner nettopp grisekjøring. Skjønner hva du mener No hard feelings
S.Arnesen Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Du later til å kjenne meg godt virker det som! Vet alder, interesser og hvordan jeg oppfører meg i trafikken og greier! Nå er jo ikke det så vanskelig info og finne ut. Du kaller deg fredrik 90, da tolker man det som at du er født i 1990.interresser står i signaturen din og din oppførsel/tendenser i trafikken kan man lese i denne tråden...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Nå er jo ikke det så vanskelig info og finne ut. Du kaller deg fredrik 90, da tolker man det som at du er født i 1990.interresser står i signaturen din og din oppførsel/tendenser i trafikken kan man lese i denne tråden... Da er det mye som ikke stemmer! Selv om jeg heter Fredrik 90 så behøver jeg ikke være født i 1990, det er bare tull! Det med interessen er greit nok, hadde jeg ikke vært bilinteressert så hadde jeg ikke vært her inne! Men jeg har poengtert at jeg liker å holde meg på fartsgrensen og mener at de er som oftes til for å følges, men likevel så mener Hansen at jeg en vakker dag kommer til å bli tatt! Altså han må kjenne noen sider ved meg som jeg er ukjent med Og ja, det var første og siste gangen jeg har hindret noen i å kjøre forbi meg!
Hansen_ Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Men når du skriver i "Hvem er vi? Presenter deg"-tråden 31 des 2008 at du er 18, så er det vel ikke urimelig å anta at du er ca 20år nå ? At du er interessert i bil tar jeg som en selvfølge siden du henger på bimmers. Og selvfølgelig det faktum at du til stadighet utbasunerer hvilke tortur- og drapsmetoder du skal benytte deg av på de som prøver å stjele bilen(e) din(e). Og jeg vil faktisk også påstå at bortimot samtlige av de som grisekjører også har interesse for bil. Sammenhengen her er ganske åpenbar. Din oppførsel i trafikken vet jeg ikke mye om da jeg verken har sittet på med deg, eller sett deg kjøre. Men all sannsynlighet tilsier at en 20år gammel bilinteressert gutt på ett eller annet tidspunkt får en trafikksak på seg. DET er poenget mitt. Jeg er ikke ute etter å krangle med deg, men se på dette eksempelet her: Hvem tror du har størst sannsynlighet for å bli tatt for en trafikkovertredelse? - En 60år gammel mann med voldsom interesse for veteranbiler og som kanskje har 80hk til rådighet. - En 20år gammel gutt med interesse for BMW og som kjører en hhv motorsterk Audi. Det virker som at du tok deg nær av at du ble kategorisert i "grisekjøringsavdelingen" her. Men det har dessverre allerede forsikringsselskapet ditt gjort. Jeg kan selvsagt ikke uttale meg om kjørestilen din, jeg bare viser til statestikker. Håper ikke du sitter igjen med hard feelings her. Ha en god dag!
Fredrik 90 Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Men når du skriver i "Hvem er vi? Presenter deg"-tråden 31 des 2008 at du er 18, så er det vel ikke urimelig å anta at du er ca 20år nå ?At du er interessert i bil tar jeg som en selvfølge siden du henger på bimmers. Og selvfølgelig det faktum at du til stadighet utbasunerer hvilke tortur- og drapsmetoder du skal benytte deg av på de som prøver å stjele bilen(e) din(e). Og jeg vil faktisk også påstå at bortimot samtlige av de som grisekjører også har interesse for bil. Sammenhengen her er ganske åpenbar. Din oppførsel i trafikken vet jeg ikke mye om da jeg verken har sittet på med deg, eller sett deg kjøre. Men all sannsynlighet tilsier at en 20år gammel bilinteressert gutt på ett eller annet tidspunkt får en trafikksak på seg. DET er poenget mitt. Jeg er ikke ute etter å krangle med deg, men se på dette eksempelet her: Hvem tror du har størst sannsynlighet for å bli tatt for en trafikkovertredelse? - En 60år gammel mann med voldsom interesse for veteranbiler og som kanskje har 80hk til rådighet. - En 20år gammel gutt med interesse for BMW og som kjører en hhv motorsterk Audi. Det virker som at du tok deg nær av at du ble kategorisert i "grisekjøringsavdelingen" her. Men det har dessverre allerede forsikringsselskapet ditt gjort. Jeg kan selvsagt ikke uttale meg om kjørestilen din, jeg bare viser til statestikker. Håper ikke du sitter igjen med hard feelings her. Ha en god dag! Neida ingen har feelings her Stemmer det med "hvem er vi" tråden, men for å være veldig pirkete så er alderen 21 og det skal jeg ikke kverrulere mer på! Så tallet 90 har en helt annen betydning enn fødeår, er nok mer et lykketall jeg har! Det at jeg kan finne på å ha en noe voldsom reaksjon (med litt ironi også)ovenfor en som stjeler f eks en av bilene mine har jo ikke noe med om jeg kjører fort eller ikke! Jeg skjønner tankegangen med at en bilinteressert ung mann kjører til tider fort, noe som også vises i forsikringspriser som du sier! Men det er statistikk! Jeg elsker å dundre avgårde i 170 km/t jeg også men det på Autobahn, her hjemme tørr jeg det rett og slett ikke med tanke på de straffer og bøter det vil medføre! Da holder jeg meg heller til de årlige utenlandsturene vi har Jeg er ikke ute etter å framstå som noe englebarn i trafikken, jeg har vært 18 år med fersk lapp og Turbobil jeg også med de utskeielser det medførte! Men dette var noe man kjørte i fra seg det første året(I mitt tilfelle)! Jeg blir ikke fornærmet på noen måte men bare litt irritert av å bli stemplet som fartssynder, ikke noe mer en det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå