Gå til innhold

Det kan lønne seg å kjøre pent!

316
 Share

Anbefalte innlegg

Var på vei sørover fra Grong i dag og hadde hatt en Opel Vectra oppi rassen i flere kilometer før den peiset forbi meg på en rettstrekke. Akkurat da han hadde lagt seg inn foran meg hoppet onkel politi ut i veien og vinket han inn... BURN! :lol::mrgreen: Jeg hadde selv 100 km/t på speedometeret, regnet med at Opelen hadde 120+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha! :lol: Sånt er gøy!

Hadde en gang noen bygdetulliger bak meg i en Volvo 240 som lå og pressa på gamle E18 mellom Lillesand og Grimstad! Kjørte selv en X3, og hadde bare en halvtime tidligere sett at det var kontroll da jeg kjørte motsatt vei(ellers så hadde jeg jo vist de hva 177 diesel gamper var gode for :wink: ). Så da bestemte jeg meg for å provosere dem litt, og ga på hver gang de prøvde å kjøre forbi sånn at de ikke kom forbi! Så da de etter to mislykkede forsøk på å kjøre forbi meg kom til sletta hvor jeg visste Onkel blå sto sa la jeg meg pent i 75 km/t i 80 sona, Volvoen raste forbi meg med et triumferende tut og forsvant bortover sletta og tok forbi flere biler! Og på busslomma lenge borte, var de stoppa! :twisted: Og jeg kunne ikke dy meg! og ga ett lite triumferede tut igjen i det jeg passerte! Moohahahaha! :lol::mrgreen:

Fanken som jeg koste meg da!! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en gang noen bygdetulliger bak meg i en Volvo 240 som lå og pressa på gamle E18 mellom Lillesand og Grimstad! Kjørte selv en X3, og hadde bare en halvtime tidligere sett at det var kontroll da jeg kjørte motsatt vei(ellers så hadde jeg jo vist de hva 177 diesel gamper var gode for :wink: ). Så da bestemte jeg meg for å provosere dem litt, og ga på hver gang de prøve å kjøre forbi sånn at de ikke kom forbi! Så da de etter to mislykkede forsøk på å kjøre forbi meg kom til sletta hvor jeg visste Onkel blå sto sa la jeg meg pent i 75 km/t i 80 sona, Volvoen raste forbi meg med et triumferende tut og forsvant bortover sletta og tok forbi flere biler! Og på busslomma lenge borte, var de stoppa! :twisted: Og jeg kunne ikke dy meg! og ga ett lite triumferede tut igjen i det jeg passerte! Moohahahaha! :lol::mrgreen:

Den var faktisk litt morsom.. Men helt ærlig, så liker jeg ikke folk som slipper meg forbi :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en gang noen bygdetulliger bak meg i en Volvo 240 som lå og pressa på gamle E18 mellom Lillesand og Grimstad! Kjørte selv en X3, og hadde bare en halvtime tidligere sett at det var kontroll da jeg kjørte motsatt vei(ellers så hadde jeg jo vist de hva 177 diesel gamper var gode for :wink: ). Så da bestemte jeg meg for å provosere dem litt, og ga på hver gang de prøvde å kjøre forbi sånn at de ikke kom forbi! Så da de etter to mislykkede forsøk på å kjøre forbi meg kom til sletta hvor jeg visste Onkel blå sto sa la jeg meg pent i 75 km/t i 80 sona, Volvoen raste forbi meg med et triumferende tut og forsvant bortover sletta og tok forbi flere biler! Og på busslomma lenge borte, var de stoppa! :twisted: Og jeg kunne ikke dy meg! og ga ett lite triumferede tut igjen i det jeg passerte! Moohahahaha! :lol::mrgreen:

Idiot! #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...