316 Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Var på vei sørover fra Grong i dag og hadde hatt en Opel Vectra oppi rassen i flere kilometer før den peiset forbi meg på en rettstrekke. Akkurat da han hadde lagt seg inn foran meg hoppet onkel politi ut i veien og vinket han inn... BURN! Jeg hadde selv 100 km/t på speedometeret, regnet med at Opelen hadde 120+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Hahaha, eid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 liker ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 konge:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Jeg hadde selv 100 km/t på speedometeret, regnet med at Opelen hadde 120+++ Hmm, så hvis Opelen ikke hadde dukket opp, kunne det vært du som ble stoppet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Da kaller vi dette flaks så sant dette ikke var i 100sona=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Det var 80-sone, så det kan kalles flaks ja. Men 100 i en Hiace er ikke mer enn 91-92. Så det hadde ikke blitt rare bota. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 ting i rassen ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Meget skummel plas over grong å snåsa me tanke på kontroller osv...fine veier også vettu...mistet korte selv for noen år siden der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 ting i rassen ja..... Flaks! Står ofte på lur rundt omkring i Groruddalen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Haha! Sånt er gøy! Hadde en gang noen bygdetulliger bak meg i en Volvo 240 som lå og pressa på gamle E18 mellom Lillesand og Grimstad! Kjørte selv en X3, og hadde bare en halvtime tidligere sett at det var kontroll da jeg kjørte motsatt vei(ellers så hadde jeg jo vist de hva 177 diesel gamper var gode for ). Så da bestemte jeg meg for å provosere dem litt, og ga på hver gang de prøvde å kjøre forbi sånn at de ikke kom forbi! Så da de etter to mislykkede forsøk på å kjøre forbi meg kom til sletta hvor jeg visste Onkel blå sto sa la jeg meg pent i 75 km/t i 80 sona, Volvoen raste forbi meg med et triumferende tut og forsvant bortover sletta og tok forbi flere biler! Og på busslomma lenge borte, var de stoppa! Og jeg kunne ikke dy meg! og ga ett lite triumferede tut igjen i det jeg passerte! Moohahahaha! Fanken som jeg koste meg da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Haha! Sånt er gøy!Hadde en gang noen bygdetulliger bak meg i en Volvo 240 som lå og pressa på gamle E18 mellom Lillesand og Grimstad! Kjørte selv en X3, og hadde bare en halvtime tidligere sett at det var kontroll da jeg kjørte motsatt vei(ellers så hadde jeg jo vist de hva 177 diesel gamper var gode for ). Så da bestemte jeg meg for å provosere dem litt, og ga på hver gang de prøve å kjøre forbi sånn at de ikke kom forbi! Så da de etter to mislykkede forsøk på å kjøre forbi meg kom til sletta hvor jeg visste Onkel blå sto sa la jeg meg pent i 75 km/t i 80 sona, Volvoen raste forbi meg med et triumferende tut og forsvant bortover sletta og tok forbi flere biler! Og på busslomma lenge borte, var de stoppa! Og jeg kunne ikke dy meg! og ga ett lite triumferede tut igjen i det jeg passerte! Moohahahaha! Fanken som jeg koste meg da!! Den var faktisk litt morsom.. Men helt ærlig, så liker jeg ikke folk som slipper meg forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Haha! Sånt er gøy!Hadde en gang noen bygdetulliger bak meg i en Volvo 240 som lå og pressa på gamle E18 mellom Lillesand og Grimstad! Kjørte selv en X3, og hadde bare en halvtime tidligere sett at det var kontroll da jeg kjørte motsatt vei(ellers så hadde jeg jo vist de hva 177 diesel gamper var gode for ). Så da bestemte jeg meg for å provosere dem litt, og ga på hver gang de prøvde å kjøre forbi sånn at de ikke kom forbi! Så da de etter to mislykkede forsøk på å kjøre forbi meg kom til sletta hvor jeg visste Onkel blå sto sa la jeg meg pent i 75 km/t i 80 sona, Volvoen raste forbi meg med et triumferende tut og forsvant bortover sletta og tok forbi flere biler! Og på busslomma lenge borte, var de stoppa! Og jeg kunne ikke dy meg! og ga ett lite triumferede tut igjen i det jeg passerte! Moohahahaha! Fanken som jeg koste meg da!! Idiot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Idiot! Fordi???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 ...du viser deg i x3. Også provoserende kjøring i tillegg..tosk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå