N.E.W. Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 "Nye" vinterbilen min - en eier før meg på 90 år - 148.000km - orginallakk, aldri bulket - nesten som ny. Skal gi den en ordentlig oljebehandling under for å begrense evt rustdannelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Holyshit, å den har stått ute i Oslos gater hele tiden? rart at den kan være i så god stand da! men grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Ikke ofte man se slike så hvite. Er jo vant til brune flekker her og der. For min del så ser det ut til at E46en selges og ny vinterbil handles inn innen en måned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Jeg skal kjøre W123 Turbodiesel i vinter! Fant ikke noe dårligere bilde enn dette: Skal kjøre rallystuk, og har allerede kjøpt inn et sett ekstralys. Røde skvettlapper, noen gamle reklameklister, startnummer på framdører, gul lyktefilm, forsterkede fjærer foran og enda flere ekstralys (planen er 3 på hver side) kommer snart, sammen med mattsvart panser På 15" BBS krysseiker. BBS RG tror jeg de heter, fra W126. 123 er latterlig bra å sladde med, hadde de to første vintrene i slik vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 pliz....om den merca er rustfri....ikke drep den i vinter Drepe, nei. Den er så og si rustfri. Litt på dørene bare. Importert fra California for et år siden, og derfor jæævlig matt (så den ser alltid skitten ut). Den har 4 el vinduer, el takluke, sentrallås, cruisecontrol, el antenne osv. Så HADDE den elektrovakuumisert klima med aircon, men det har jeg rivd ut og erstattet med et europeisk varmeapparat Har for 2 uker siden byttet alt av foringer og ledd, bortsett fra støtdempere. I tillegg er den veteran og diesel, så den er omtrent gratis å eie Skal understellsbehandle den i en av de kommende ukene. Den blir tatt vare på, ikke bekymre deg for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 ta nå vare på de vakre 123-bilene...få igjen av dem i god stand!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 2,3 quattro.. vurderer å snippe en ledning slik at sperra ikke går av over 30 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Den hvite som er så hvit er slik fordi den har stått i garasje hele livet sitt og sikkert blitt gnukket på ganske ofte. Har ikke hatt noe forhold til W123 før jeg kjøpte denne annet enn at jeg vet det er solide biler. Men merker allerede etter noen ukers eierskap at jeg begynner å like den svært godt - lyden av dørene som lukkes, lukten innvendig, springfjærene i setene og følelsen av soliditet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Vet ikke om jeg klarer å la Z3, stå i ro hele vinteren gjennom....gnistrende vinterføre....øde veier.....50/50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Har denne som vinterbil óg....nervøs men morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 her er årets vinterbil. venter bare på snøen nå. gleder meg som en unge gleder seg til jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Ixen fungerer heldigvis, minst, like godt på vintern som på sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 her er årets vinterbil. venter bare på snøen nå. gleder meg som en unge gleder seg til jul Har vært med på å ødelegge en sånn relativt mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Sånn det ser ut som nå, så blir dette vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Vinterbilen. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå