|Ole| Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Du endrer første innlegg (Var hvertfall slik på forrige bimmers versjon) Ja fant ut av det, har ikkje heilt lært meg det nye forumet enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Blir samme bil i vinter og, e46 n42b18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Regner med at det blir denne saken, må bare få på litt mer lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 tuuuuuuuuuuuuuusenmetere på 924? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 tuuuuuuuuuuuuuusenmetere på 924? Hella 3000 over skiltet, noen firkantlykter under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Er nå vinterhjula iaf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Trodde faktisk jeg aldri kom til å si dette; men jeg gleder meg faktisk til å få på piggdekkene..... Synes bilen passer så godt Throwing Starsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Låner bilde da jeg ikke har tatt bilde av bilen min enda :S Slik er altså vinterbilen min i år forsåvidt blir det vinter og sommerbil de neste årene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Blir Merca det vet du! Trofast sladdebrakke! Skulle hatt 10 hestekrefter mer og litt mer bånndrag, men det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Later til at det blir denne en stund til, noe som egentlig er helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 sålenge de tyskerene kan få ræva i gir å få i en ny motor så blir dette sladdebilen iår. Med gs concave felger (skal også montere leppe på igjen slik at eg kan måke tunet iblant) (den til venstre, den til høyre er vinterbilen til en kompis, som har blitt mykje lavere enn på bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Årets vinterbil og kommende banebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Dette som er bil gutta! Ny senket og klar på vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 20130928_173905.jpg Årets vinterbil og kommende banebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Hehe.. kanskje synd, men den blir godt tatt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå