Hindmost Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Rå video, hehe. Jeg må kjøpe meg "BMW Parking only" skilt til garasjeplassen min, hvor får man tak i det?! Jeg kjøpte her : http://www.amazon.co.uk/Parking-Year-Gu ... 111&sr=8-2 Flott femmer forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Enig m deg Synes det gliset på standardutgaven ser litt rart ut, som om den har mistet gebisset. Enig, men den ser bedre ut på veien enn den gjør på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Ser du har bestilt bilen med internett. Hvordan fungerer dette? Dette har jo i flere år ikke vært mulig å få i Norge (via BMW Online), men ser jo at dette er mulig å få via konfiguratoren.. Dette må jo kobles til et nettverk, f.eks Edgje eller 3g... Prøvde å gå inn på den men fikk melding "nicht verfüghbar in dieser Land" eller lignende. Tim Røsand (selgeren av bilen på Bavaria) sa at systemet vil være oppe å gå i løpet av vinteren. Foreløpig bruker jeg bare en sony-ericsson som modem over blutooth, får se om det vil funke når systemet er oppe. Skal til Tyskland snart så får teste det der da jeg bestilte min F10 i februar 2010 var det ingen ting som het Internett eller bmw online i utstyrslista..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Det er ikke alltid det lønner seg å bestille først vet du, Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Det er ikke alltid det lønner seg å bestille først vet du, Hehe det lønner seg aldri men jeg hadde veldig store problemer med å vente til høsten også fikk jeg veldig bra innbytte pris på min gamle bil som det var en del feil på(2002mod E39 530da, 260k) + at jeg fikk mye rabatt(ca45k) etter som jeg var den første som bestilte, jeg fikk den faktisk samtidig som demo bilen deres Skal man hele tiden vente på at det kommer noe nytt blir det aldri noe handel, uansett om det gjelder bil, hvitevarer eller brunevarer.... går det an å få Internett tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Så er det jo også kjekt å være førstemann med noe - sånn sett i forhold til at det er like dyrt å kjøpe den senere, og da er det jo allerede en haug som har den. Men hvordan går det med dette BMW Online-greiene? Hadde vært moro å få kobla seg opp snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Det er ikke alltid det lønner seg å bestille først vet du, Hehe det lønner seg aldri men jeg hadde veldig store problemer med å vente til høsten også fikk jeg veldig bra innbytte pris på min gamle bil som det var en del feil på(2002mod E39 530da, 260k) + at jeg fikk mye rabatt(ca45k) etter som jeg var den første som bestilte, jeg fikk den faktisk samtidig som demo bilen deres Skal man hele tiden vente på at det kommer noe nytt blir det aldri noe handel, uansett om det gjelder bil, hvitevarer eller brunevarer.... går det an å få Internett tro? Ja det er i bunn og grunn riktig, men det er alltid litt ergelig at det dukker opp noe nytt noe rett etter at man kjøpte sitt. Spesielt når det koster såpass mye som det gjør. Slikt var jo også tilfelle med E60/E61 hvor det var noe nytt noe nesten hvert år. Spesielt mot slutten av levetiden f.o.m 2007. Uansett er det snakk om krembiler både med og uten internett. Jeg kan ikke se for meg at det kan være vanskelig å få til med din bil heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F10 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Forrige gang jeg kjøpte bil, kjøpte jeg en utgått modell - e39 - etter at jeg hadde hatt en annen e39 i 5 år. Ble ikke helt vellykket da den ble veldig fort gammel. Da muligheten for en F10 - 520dA - dukket opp, var ikke valget veldig vanskelig, selv om en E60 hadde blitt en del billigere med samme motorisering. Jeg har til og med modellnavnet bak. En E60 vil nok bli litt fortere gammel. F10'n kan jeg jo ha til det kommer en ny modell og bilen sannsynligvis ikke passert 100.000 km. Da har jeg passert pensjonsalderen med flere år. Inntil da skal jeg kose meg med F10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Ja sant det, flyter sinnsykt bra i comfortmodus, sportmodus er utløpt tøft på svingete veier, absorberer svingene utrolig bra! Respons på styring og pedal blir bedre, utrolig tøft utstyr på f11 Brodern kjøper seg en sånn til nesteår engang, tror dette kan bli en av mine biler om et par år Hører veldig mange skryter vilt og uhemmet av EDC, men går det an å senke bilen med ettermarkedsdeler (senkefjærer), eller blir man "bundet" til å ha den slik den er? Utrolig grom bil i alle fall, kunne godt tenkt meg en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Jeg har kjørt en 2010 F10 523iA og 2011 F11 525dAT med EDC og en 2010 F10 520dA uten EDC og forskjellene er som natt og dag. Et must dersom man kjøper seg en F10 eller en nyere BMW. AC-Schntizer tilbyr fjærer til biler med EDC og man beholder derfor funksjonen. Man må jo riktignok regne med at bilen blir noe stivere i komfortmodus og enda stivere i sport+.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Jeg har kjørt en 2010 F10 523iA og 2011 F11 525dAT med EDC og en 2010 F10 520dA uten EDC og forskjellene er som natt og dag. Et must dersom man kjøper seg en F10 eller en nyere BMW. AC-Schntizer tilbyr fjærer til biler med EDC og man beholder derfor funksjonen. Man må jo riktignok regne med at bilen blir noe stivere i komfortmodus og enda stivere i sport+.. For meg vil det, dersom en F11 blir en aktuell neste bil for meg, være viktigst av alt å få den en del lavere enn hva den er originalt... Vet du hvor mye disse AC Schnitzer fjærene senker? At bilen blir stivere er ikke et så stort tema for meg, selv om jeg husker at AC Schnitzer fjærene på E39'en jeg hadde (uten sammenligning for øvrig) ikke gjorde bilen noe mer ukomfortabel i nevneverdig grad... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Jeg er helt enig med deg Caaatooo. For min del så ville jeg ikke ha kjøpt EDC dersom det ikke hadde vært mulig å senke bilen. Da hadde M-sport med sportsautomat (slik at man får EDC knappene) vært høyaktuelt - men heldighvis har man senkemuligheten med EDC. Tror de senker det samme som Hartge oppsettet jeg hadde på min E61 og det er 30mm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Jeg er helt enig med deg Caaatooo. For min del så ville jeg ikke ha kjøpt EDC dersom det ikke hadde vært mulig å senke bilen. Da hadde M-sport med sportsautomat (slik at man får EDC knappene) vært høyaktuelt - men heldighvis har man senkemuligheten med EDC. Tror de senker det samme som Hartge oppsettet jeg hadde på min E61 og det er 30mm.. Her er link til en F10 med EDC som er senket 30mm med ACS fjærer: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=451540 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå