babjorn Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Er møkk å kjøre med disse fergene Horten/Moss desverre :/ Noen teite personel (ikke alle) å noen idioter av passasjerer som ikke viser hensyn (ikke alle)
Zibiri Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Denne historien tenker jeg VG kunne vært intressert i, kunne jo vært artig om det ble skrive stoff der ut av dette.
NBCustom Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 uff, kanskje han manifesterte åpenlyst for seg selv?
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 ... det riper vel klarlakken på biler produsert før 2000-tallet og vel... Selvfølgelig, men da er de så fulle av vaskeriper fra før at det ikke betyr noe. Nå er det jo snakk om en rimelig strøken E92 335i.. ikke en direkte billig bil, og når en selger en slik bil, så er det til en kundegruppe som er spesielt interessert, og som forventer det beste. Uansett fikser sikkert en flink polererer eventuelle riper, men kjedelig allikevel.
milhouse Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Denne historien tenker jeg VG kunne vært intressert i, kunne jo vært artig om det ble skrive stoff der ut av dette. Ingen fare for at jeg bruker så mye tid på dette eller at jeg skal en tur i VG. Snakket med noen kollegaer som også er relativt "sjokkert"
milhouse Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Svar fra daglig leder er under! Vi har ingen kamera som fanger opp dette. Det blir påstand mot påstand. Det er opp til deg om du vil gå videre med saken ________________________________________ Fra: Andreas Melhus [mailto] Sendt: 11. oktober 2010 11:14 Til: bastohorten Kopi: Emne: Underlig hendelse på Moss Horten fergen. Viktighet: Høy Til rett vedkommende. Tenkte jeg skulle fortelle hva som skjedde sist gang jeg brukte dere. Det hele startet når jeg kjørte nedover til fergen siste lørdag. Jeg hadde vært på skytterbanen ved Tusenfryd. Etter kurset sto jeg bak bilen og skiftet til vanlige klær. Når det gjelder bil er jeg veldig petimeter og jeg har en mer eller mindre helt ny Svart BMW. Jeg irriterte meg over at bilen var blir skitten bak grunnet en grusvei opp til banen. Jeg kjørte direkte ned til fergen for å ta den over til Horten. Jeg var der nede ca 1240 og ble plassert helt bakerst på rad 5 eller 6. Det kom så en ansatt fra dere og vinket folk til neste rekke. Jeg synes han sto unaturlig nærme bilen min, men han flyttet seg bort. Så sto han plutselig helt opp i bak fangeren igjen. Jeg er så nøye at jeg da gikk ut for å se om han hadde kommet bort i bilen. Han sto da ett par meter bortenfor bilen. Når jeg kommer ut så ser jeg at det er skrevet i skitten ordet looser(For øvrig skrives det loser) samt diverse tegningen og kruseduller. Jeg konfronterte han, men han nektet for at det var han som hadde gjort det. Når jeg sto på skytterbanen så var det ingen ting der, jeg kjørte direkte ned og sto ca 3 minutter før jeg kjørte på fergen. Jeg satt inne i bilen hele tiden og så han. Bilen min har mørke ruter, men om han har sett meg eller ikke er egentlig uvesentlig. Jeg går ut i fra at dere har kamera på kaia så dere lett kan finne ut hvem dette var. Han var ung, med blondt hår og 175-185 høy. Jeg kan også gjerne sende dere bilde av bilen. I ”frykt” for han også var med på fergen tok jeg bilder av resten av bilen og oppholdt meg sammen med bilen på underdekket selv om dette ikke er lov. Med tanke på bilen min så har jeg ikke fått sett på ”skadene” enda, men jeg jobber i ett bilfirma så det koster meg ikke så mye å få den lakkrenset og polert igjen. Det som derimot er mer interessant er om denne ansatte gjør dette på flere kunder. Jeg ble mildt sagt sjokkert og det ble mine kollegaer også. Er dette noe han gjør ofte eller var det en engangshendelse. Jeg har aldri tatt fergen med den bilen og jeg holder til i Oslo så han kan ikke ha noe i mot meg eller bilen.
ehrnst Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 jøss ikke veldig ydmykt svar vil jeg si. Ta det vidre, som prinsippsak
flobben Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 er vel bare å sende svar tilbake og si at du ønsker å taksere skadene og at du regner med at de betaler kostnadene for å få det reparert.
bad_ip Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 For et svar! Hva med å beklage seg hvis det var tilfelle? Ta kontakt på tlf: xxx så ordner vi opp i dette.
EasyL Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 De håper vel at du bare skal drite i det. Jeg hadde sendt med bilder på mail, og forlangt at de skulle skaffe en utalelse fra vedkommende som gjorde det. (Lett å finne ut hvem som var på jobb). Ikke gi deg før du ihvertfall får en beklagelse e.l. som viser at de tar saken mer seriøst.
Hansh Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Tror jeg hadde dradd vedkommende etter ørene opp til kapteinen og bedt om hans formening om den ansattes oppførsel. Hadde vedkommende vært ansatt hos meg og han uten tvil var skyldig hadde han nå vært på vei hjem fra sin siste arbeidsdag.
babjorn Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Hadde ikke regna med noe annet svar desverre
oddis Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Skulle tro det var samme fyr som satt i enden av kundeservice... De har virkelig ikke forstått en dritt. Kanskje det var fordi du ga uttrykk for at du ikke var fast kunde...
Hansh Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Skulle tro det var samme fyr som satt i enden av kundeservice... De har virkelig ikke forstått en dritt. Kanskje det var fordi du ga uttrykk for at du ikke var fast kunde... Man har vel ikke mye annet reelt valg enn fergen og å kjøre en stor omvei? Har tatt denne fergen en gang på vei hjem fra kundebesøk i Sverige, og det var så trangt for bilen ombord at det nok var siste gang. Strømstad - Sandefjord eller å kjøre rundt er et bedre alternativ når man skal helt til Bergen uansett.
M3cabriolet Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 ... det riper vel klarlakken på biler produsert før 2000-tallet og vel... Selvfølgelig, men da er de så fulle av vaskeriper fra før at det ikke betyr noe. Nå er det jo snakk om en rimelig strøken E92 335i.. ikke en direkte billig bil, og når en selger en slik bil, så er det til en kundegruppe som er spesielt interessert, og som forventer det beste. Uansett fikser sikkert en flink polererer eventuelle riper, men kjedelig allikevel. jeg skjønner det jeg og Gunnar, men dette var et utsagn fra min kverulerende side. men uansett så har det da ingenting å si om bilen er produsert før eller eller 2000-tallet. det er ingen selvfølge at det er vaskeriper og stygg lakk selv om bilen er 10-15 år gammel. om du f.eks akkurat har vasket og polert den gamle 7'ern din og noen gjør dette på den så vil ripene bli nøyaktig på samme måte som på en 2010 modell. lite eksempel; jeg hadde nettopp en 1997 modell e39 på verkstedet, og dette var en serdeles strøken bil, med sort originallakk bortsett fra noen steinsprut i fronten var den nydelig i lakken.(en-eiers bil, og glad i bilen sin) jeg har også inne en sort 2010 modell Audi A4, og denne ser helt forferdelig ut! masse vaskeriper og dårlig vedlikehold hele veien. (bruksbil og eieren skal kjøre fra A til skjønner poenget? men on-topic: føler med trådstarter, og skjønner virkelig frustrasjonen! håper det går lett å polere det vekk! synd at daglig leder tok så lett på saken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå