Gå til innhold

E39 Touring ///M-pakke. Selges :)

RoaldJ
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen skal selges :)

Siden E36 Touringen ble litt liten og lav til å være familiebil så bestemte vi oss for å få oss en større og mer brukbar familiebil :)
Valget falt for denne E39 520 (2.2) 2003 modellen. Er ganske fornøyd med farge og utstyrslista på den.
Her er noen bilder. Ikke så bra, men skal få ta noen nye en dag.

Forfra.jpg

Bakfra.jpg

IMG_7567nyny.jpg

IMG_7563.jpg

Er noen minus med den, men dette skal fikses opp i. Det er blandt annet montert uorginalt avtagbart hengerfeste slik at defuseren og lokket ikke står helt hvor det skal.
Fangeren bak er heller ikke justert skikkelig etter h.feste ble montert, så det er to rust-roser i selve bakplatene under lyktene etter gnaging av fangeren. :(
Det er også en liten bulk i panseret. Ellers er den i ganske bra stand.
Vanosen ser ny ut, men har lyst å oppgradera den me pakninger fra Beisan.
Motoren er snart gått 150t, lakken og interiøret er i ganske bra stand.
Men nå før kong-vinter slår til for fullt skal bilen få seg en omgang med Meguiras-produkter. :)

Videre planer er å få satt i hvite Led-pærer i AE-ringene og super white pærer i tåkelyktene (samme som på E46`en)
Har også lyst å bytte ut pærene i dørene, cupè`en og skiltlysa til hvite Led. Syns bilen ser så mye nyere ut da.
Vinteren skal også brukes til å finne nye 18 eller 19" sommerhjul. Tar gjerne mot tips. :)
Vil også få tak i den Aerodynamik-vinga på taket. Syns den ser litt "naken" ut uten :)

Noe fra utstyrslista:

-Dynamic Stability Control
-Servotronic
-Sportsuspension w/ self-leveling suspension
-M sport leather steering wheel
-Multi-function steering wheel
-Alarm system
-M Sport package
-Satin Crome (shadow line)
-Roof rail
-Interior trim aluminium
-Smokers package (ikke brukt)
-Sports seats front
-Seat heating front
-Headlight washer system
-Rain sensor
-Xenon light
-Automatic air condition
-Cd player
-Radio business
-M Aerodynamics pachage
-Individual roof-lining anthracite (sort tak)
-White direction indicator lights
-M LM Alu Wheels
-Cold climate version
-Daytime light function
-Steptronic
-ISO-fix child seat attachment rear
-Foglights

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, det er ganske behagelig med sort interiør med solskinn. sammen med tonede ruter så blir cupè`en mørk og behagelig å kjøre med. slipper "gjenskinn" fra hvitt tak osv..

sammen med setene og rattet så var turen hjem på ca 30 mil en glede å kjøre etter ca 30 mil andre veien i e46`en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. det er som å bytte fra olabil/gokart til limosin... hvertfall med det understellet jeg hadde/har på e36`en. heheh :)

er dritfornøyd med kjørekomforten! men nå skal det sies at "alle" bilene (utenom vinterbilene) jeg har hatt har hatt mindre bakkeklaring enn en 1-lighter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott familiebil Roald! :D Har selv hatt en sånn og reist på tur med kone og 3 unger, barnesete,barnevogn osv. Ikke noe problem og få plass, kjempebil på alle måter.

Kan jo legge ved ett bilde av den jeg hadde....03 530dat. Hadde på 19" RH-x og aero vingen. Var veldig fornøyd med utseende på 19" RH`ene men sleit litt med for lite gummi og "Knerta" ett par felger på Haukeli.

zy7c3sxic94ah37cc9r8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og familyen kjørte bilen tur-retur Bergen-Haugesund i helga.. herlig bil å kjøre i sentrum(bergen) med asså... bare glir over brosteinen :)

værre var det med sengene på hotellet.. they SUUUCK!!! bedre er det ikke at jeg har noe som kan minne om isjiass.

våkna begge nettene av krampelignende rykninger i foten og "rompemuskelen" :/ og når jeg skulle reise meg klarte jeg ikke å strekke foten rett ut.. deilig å komme hjem til egen seng :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...