RoaldJ Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Bilen skal selges Siden E36 Touringen ble litt liten og lav til å være familiebil så bestemte vi oss for å få oss en større og mer brukbar familiebil Valget falt for denne E39 520 (2.2) 2003 modellen. Er ganske fornøyd med farge og utstyrslista på den.Her er noen bilder. Ikke så bra, men skal få ta noen nye en dag.Er noen minus med den, men dette skal fikses opp i. Det er blandt annet montert uorginalt avtagbart hengerfeste slik at defuseren og lokket ikke står helt hvor det skal.Fangeren bak er heller ikke justert skikkelig etter h.feste ble montert, så det er to rust-roser i selve bakplatene under lyktene etter gnaging av fangeren. Det er også en liten bulk i panseret. Ellers er den i ganske bra stand.Vanosen ser ny ut, men har lyst å oppgradera den me pakninger fra Beisan.Motoren er snart gått 150t, lakken og interiøret er i ganske bra stand.Men nå før kong-vinter slår til for fullt skal bilen få seg en omgang med Meguiras-produkter. Videre planer er å få satt i hvite Led-pærer i AE-ringene og super white pærer i tåkelyktene (samme som på E46`en)Har også lyst å bytte ut pærene i dørene, cupè`en og skiltlysa til hvite Led. Syns bilen ser så mye nyere ut da.Vinteren skal også brukes til å finne nye 18 eller 19" sommerhjul. Tar gjerne mot tips. Vil også få tak i den Aerodynamik-vinga på taket. Syns den ser litt "naken" ut uten Noe fra utstyrslista:-Dynamic Stability Control-Servotronic-Sportsuspension w/ self-leveling suspension-M sport leather steering wheel-Multi-function steering wheel-Alarm system-M Sport package-Satin Crome (shadow line)-Roof rail-Interior trim aluminium-Smokers package (ikke brukt)-Sports seats front-Seat heating front-Headlight washer system-Rain sensor-Xenon light-Automatic air condition-Cd player-Radio business-M Aerodynamics pachage-Individual roof-lining anthracite (sort tak)-White direction indicator lights-M LM Alu Wheels-Cold climate version-Daytime light function-Steptronic-ISO-fix child seat attachment rear-Foglights Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Pen bil! Fint interiør i disse org m-tech bilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 pen e39 detta ja. gjør seg virkelig med m-pakke på e39n! tøft interiør! misunner deg det rattet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 ja, det er ganske behagelig med sort interiør med solskinn. sammen med tonede ruter så blir cupè`en mørk og behagelig å kjøre med. slipper "gjenskinn" fra hvitt tak osv.. sammen med setene og rattet så var turen hjem på ca 30 mil en glede å kjøre etter ca 30 mil andre veien i e46`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Gratulerer med pen bil! Hvordan var overgangen fra E36? Var ganske nær å bytte min E36 touring i en E39 touring selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 hehe.. det er som å bytte fra olabil/gokart til limosin... hvertfall med det understellet jeg hadde/har på e36`en. heheh er dritfornøyd med kjørekomforten! men nå skal det sies at "alle" bilene (utenom vinterbilene) jeg har hatt har hatt mindre bakkeklaring enn en 1-lighter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Grattis med "ny" bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Gratulere med en soleklar familiebil favoritt Det interiøret er helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Gratulerer med flott familiebil Roald! Har selv hatt en sånn og reist på tur med kone og 3 unger, barnesete,barnevogn osv. Ikke noe problem og få plass, kjempebil på alle måter. Kan jo legge ved ett bilde av den jeg hadde....03 530dat. Hadde på 19" RH-x og aero vingen. Var veldig fornøyd med utseende på 19" RH`ene men sleit litt med for lite gummi og "Knerta" ett par felger på Haukeli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Se det ja, ordentlig familiebil. Flott gråfarge og jeg liker godt det interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 gratulerer med ny bil roald:D Solgt e36en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 takktakk... ser at jeg må få tak i aero vinga m-blå, den utgjør ganske mye men tror deg skal holde meg til 18" om jeg vil beholde litt kjørekomfort e36`en skal godkjennes med motor asap og eu godkjennes så skal den selges ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 jeg og familyen kjørte bilen tur-retur Bergen-Haugesund i helga.. herlig bil å kjøre i sentrum(bergen) med asså... bare glir over brosteinen værre var det med sengene på hotellet.. they SUUUCK!!! bedre er det ikke at jeg har noe som kan minne om isjiass. våkna begge nettene av krampelignende rykninger i foten og "rompemuskelen" :/ og når jeg skulle reise meg klarte jeg ikke å strekke foten rett ut.. deilig å komme hjem til egen seng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 kan berre tenke meg korleis det er å gli over brosteinen, rista noe sjukt i e46 når eg testa i sommer, og da er ikkje bilen min så veldig stiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Flott bil! Kjører selv en 2003 modell E39 touring, så jeg kan skrive under på at dette er en glimrende familiebil. Hvilken farge er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå