painkiller Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Leste VG Nett nå: http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10033698 Er vi sååå hissige da???=P
NBCustom Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 er det ikke mest bmw blant yngre bileiere da? her er det mye som må tas med i betraktning
FredrikE24 Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Audi eiere på Oslo-Vest er de verste Hilsen en som kjører over hele Oslo hver dag i jobben min.
hagenisse Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Jeg kjører både BMW og hvit varebil.. Hmm.
Yngvejos Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Jeg er aldri hissig i trafikken. Jeg kjører forbi med et smil.
Heimstad Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Jeg kjører både BMW og hvit varebil.. Hmm. Samme her Jeg er nok hissigere og frekkere i trafikken i varebilen enn i BMWen. BMWen er jeg jo litt redd for, og derav en litt mer avslappet kjørestil.
-Erik- Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 E24Bimmer628Csi: Har lik erfaring med audi eiere jeg også.. :/
in2you Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Har på følelse av at Bmw eiere kjører fortest mens audi eiere har dei farligste forbikjøringene eg..
///MPower Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 når det gjelder farlige situasjoner som eg har observert, så er 95% audi relatert, så har litt avstand til auda førere, må nesten si at de overrasker ikke lenger, de finner på det mest utrolige.
journey Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Hva defineres som hissig? er vi hissige bare fordi vi kan/vil kjøre forbi folk? Tror de forveksler aggresiv kjøring med kjøreglede
painkiller Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Når det gjelder idiotkjøring så ser jeg mest Auda jeg også, særlig hvis det gjelder voksne mennesker. Fartsglade/idiotkjørende ungdom Skal jo feie forbi en, uansett om de kjører M3 eller en sliten 240...
Wacman Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Ref. Top Gear, som detronet M3 som en "cock's car" og gitt den tittelen til audi - jeg opplever også faktisk det samme, at folk i nyere audier tror de er udødelige og må raskest frem på farlig vis. Det er alltid en A6 eller A4 quattro som blåser forbi brøytebilene på E18 i snødrevet,vinglende i 20cm løssnø - så til min store lættis glede på julaften 09 da jeg slædda meg innover på en snøtung E18 i min gamle E28, en A6 som hadde kjørt så fort av ved den nye avkjøringen til Ikea (retning ut av oslo) at han hadde flydd av veien,over og med et digert veiskilt og planta bilen nedi grøfta. Jeg flirte litt der han sto i dress og prøvde å hjelpe mannen fra viking å trekke faenskapet ut av en meter snø. Poenget med denne anekdoten er dog at det han hadde greid der, er umulig uten rimelig høy fart - vedder lillefingeren min på at han hadde en quattro..
Heimstad Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Det er alltid en A6 eller A4 quattro som blåser forbi brøytebilene på E18 i snødrevet,vinglende i 20cm løssnø - Det verste som finnes er jo folk som ikke kjører forbi brøytebilen. Den kjører jo skjeldent fortere enn 50-60. Det skaper kø det.... Må vel få legge til at dette burde jo skje under kontrollerte former,
Stoppie_Master Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Hvis man ser på NAF sin undersøkelse, det man irriterer seg nest mest over, så er det lusekjørere. Det vil si at grunnen til at BMW førere føles hissige, er fordi vi kan kjøre bil, og tar igjen alle lusekjørerne Synes man skulle måtte ha eu godkjenning på førerkortet også, folk oppfører seg jo som idioter i trafikken. Hadde bare alle kjørt likt og kjørt med et ønske om å være behjelpelig, effektiv og aktpågivende Men et problem er jo også det at det er jo så tett trafikk overalt, veiene er ikke rusta opp og holdt følge med trafikkutviklingen...
Marius2002 Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Er jo ganske mange ulykker i BMWer for tiden, og tror nok kjøring etter forholdene kunne redusert noen av disse. Å kjøre forbi i seg selv betyr ikke å være hissig, er vel mer måten dette gjøres på for eksempel. Men er nok mer sjåføren bak det står på, når han/hun vet at de har fet bil og litt hester under panseret så er nok fristelsen å kjøre på sterkere(BMW er jo fete biler). Synes nesten Porsche-eiere er like ille, men er vel ikke nok av disse i trafikken at de slår ut på statistikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå