bmw black jet Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 godt og høre du fikk tilbake bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Bra bilen kom til rette igjen! Synd at det finnes slike folk blandt oss :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Jepp, jeg er helt enig i at han er en JÆVLA IDIOT. Dama har visst sendt han litt brutal kjeft også Blir en detail av bilen på mandag! /like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Godt og høre at bilen din har kommet tilbake! Må si jeg ble utrolig sjokkert av det jeg leste tidligere i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Har ikke ord, er helt forferdelig at det finnes sånne folk der ute takk for full oppdatering på tlf idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Høres ut som om Kny har hatt en travel dag med masse telefoner:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Godt du fikk den tilbake, Kny. Håper denna sneipen får en skikkelig smekk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gundersen Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Godt og høre du har fått igjen bilen såpass hel, håper du kommer noen vei i søksmålet. Du får opprette en gruppe mot han på facebook! Kanskje det dukker opp flere som har blitt svindel, som kan hjelpe. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Godt og høre du har fått igjen bilen såpass hel, håper du kommer noen vei i søksmålet. Du får opprette en gruppe mot han på facebook! Kanskje det dukker opp flere som har blitt svindel, som kan hjelpe. Lykke til. Er med på gruppe på facebook, legge ut navn og info så vi kan få advart folk mot ham Må vell velge ut ordene nøye, så ikke gruppen blir krenkende, for da lever den vell ikke lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Flott å høre at du fikk bilen igjen! Forresten, er det GS sine CSL repilka du har? Jeg har to stk nye 9.5x19 ET45 liggende til overs, om du vil ha en eller to som ikke er kantkjørt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Han har kjøpt av http://www.bmautosport.co.uk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Trist at enkelte mennesker skal holde på sånn uten at det skal få konsekvenser. Det er hvertfall godt at ting gikk som det gikk og at du fikk tilbake bilen i "tilnærmet" stand som da du leverte bilen. Dette kunne jo endt enda verre. Blir du å beholde bilen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Behold bilen og putt i S54B32 Saltkjelen, du kommer på treffet på Vikingskipet imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Jeg hadde planer om det og hadde da selvsagt tenkt å slenge meg på kolonnekjøringen fra Skedsmokorset, men jeg reiser på bøljan-blå idag.. Hadde et ønske om å kombinere det, men det lot seg desverre ikke gjennomføre denne gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Synd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå