Saltkjelen Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Synd Ja det er et treff jeg kunne tenkt meg å være med på, men vi kan jo ta en liten sammenkomst her i hjemtraktene en dag. Må få sagt at dersom det regner like intenst idag som det har gjort hittil så er det en sjangsen for at jeg reiser ut i morgen. Da kan det jo være at jeg blir med allikevel, men det får vi se på i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Synd Ja det er et treff jeg kunne tenkt meg å være med på, men vi kan jo ta en liten sammenkomst her i hjemtraktene en dag. Må få sagt at dersom det regner like intenst idag som det har gjort hittil så er det en sjangsen for at jeg reiser ut i morgen. Da kan det jo være at jeg blir med allikevel, men det får vi se på i kveld.. Syns vi kan ta noen flere Rolling shoots som vi gjorde for litt siden Er nok flere som blir med på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Jeg lar bilen ligge ut annonsetiden til samme pris. Hvis det ikke blir noe respons så vurderer jeg å kanskje modifisere litt mer på denne, motormessig Bygge en "sleeper" facelift M3? Får se.. Det føles veldig rart å kjøre den nå, med tanke på at den klysa har kjørt bilen min 1000 km... Skal ta en runde med swisswax leathercare og shine den 100% innvendig på mandag, sammen med en ny polering og swissvax. @Frode D: Nei, mine kjøpte jeg fra utlandet som spruddel sa. Jeg tror ikke de er like som de gamle GS replikaene. Mener at midten av GS felgene er litt mer utover enn de jeg har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Bygge en "sleeper" facelift M3? Får se..Det føles veldig rart å kjøre den nå, med tanke på at den klysa har kjørt bilen min 1000 km... Skal ta en runde med swisswax leathercare og shine den 100% innvendig på mandag, sammen med en ny polering og swissvax. LIKE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Godt å se at du fikk bilen tilbake. Angående skadene, tenk slik; Det kunne vært MYE verre mtp hva slags fuckstick som har horet rundt i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Jeg lar bilen ligge ut annonsetiden til samme pris. Hvis det ikke blir noe respons så vurderer jeg å kanskje modifisere litt mer på denne, motormessig Bygge en "sleeper" facelift M3? Får se..Det føles veldig rart å kjøre den nå, med tanke på at den klysa har kjørt bilen min 1000 km... Skal ta en runde med swisswax leathercare og shine den 100% innvendig på mandag, sammen med en ny polering og swissvax. @Frode D: Nei, mine kjøpte jeg fra utlandet som spruddel sa. Jeg tror ikke de er like som de gamle GS replikaene. Mener at midten av GS felgene er litt mer utover enn de jeg har? Viktig og vaske bilen godt nå..... Dont get the "gay" on you... It'll infect you like ze crazies!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 @Frode D: Nei, mine kjøpte jeg fra utlandet som spruddel sa. Jeg tror ikke de er like som de gamle GS replikaene. Mener at midten av GS felgene er litt mer utover enn de jeg har? Okei. Vet ikke hvor stor forskjellen er, men tviler på de er helt like.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Godt å se at bilen kom til rette. Jævlig irriterende at slike klyser som han der skal kunne holde på slik uten å få straff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 jeg blir gjerne med på rolling shoot en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 jeg blir gjerne med på rolling shoot en dag Bare og bli med Vi kan ha ett lite bimmers treff i lørenskog/oslo området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Kunne også tenkt meg noen slike bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Så bra at bilen kom tilbake, kan tenke meg det der var noen slitsomme dager! Håper du går videre med saken, samler noen folk å omså leiter etter han:) Måtte flire når jeg leste "bilen ser ut som en skitten hore" hehe.. men tenkte litt det samme jeg også når jeg har sett på tidligere bilder. Bra du shiner opp igjen allerede mandag! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Ja, det var rimelig mye stress. Jeg sjekket telefonloggen min da alt var over på torsdagskvelden, og fra morgen til kveld på torsdag hadde jeg hatt hele 71 anrop på telefonen, inn og ut. Ja, jeg skal shine den godt før jeg reiser på ferie. Så skal bilen stå parkert i en annen låst garasje et stykke unna Oslo imens jeg er i syden, selvom jeg tviler på at han er dum nok til å prøve seg. Bare så jeg skal føle meg ekstra trygg da jeg er bortreist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Forferdelig irriterende å høre om.. Du som er BMW entusiast og opptatt av at ting skal være i orden. Dette er en bil du har brukt masse tid og penger på og gitt en gjennomført look. Så kommer en low-life og prøver å ødelegge mest mulig. Er dessverre sånn at når ting virker for godt til å være sant så er det ofte det. Etternavnet han opererte under gir også umiddelbar mistanke om at denne personen ikke er helt å stole på. Du får prøve og straffeforfølge det og så får vi håpe at vedkommende får orden på livet sitt. Hilsen Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Ja, det var rimelig mye stress. Jeg sjekket telefonloggen min da alt var over på torsdagskvelden, og fra morgen til kveld på torsdag hadde jeg hatt hele 71 anrop på telefonen, inn og ut.Ja, jeg skal shine den godt før jeg reiser på ferie. Så skal bilen stå parkert i en annen låst garasje et stykke unna Oslo imens jeg er i syden, selvom jeg tviler på at han er dum nok til å prøve seg. Bare så jeg skal føle meg ekstra trygg da jeg er bortreist ikke dumt Kny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå