Gå til innhold

Styling til E30 spørsmål??


e30 1986
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg hadde rieger GTS på min E30. syns det er det fineste til E30. det er sikkert fordi når jeg var liten så hadde broren min en E30 cab med den stylinga og det var den kuleste bilen jeg hadde sett :P

vanlig E30 er drit kjedelig og heller ikke så pent syns jeg. og M-tech er helt greit. men litt oppbrikt. rieger er ikke så ofta men ser lenger. og om man nevner noe annet enn M her inne på en E30 så blir du slakta med en gang.

du får gå for det du selv syns er best og drite i hva alle andre syns. er du som eier bilen og skal kjøre den.

et par bilder av min gammle E30 også :)

7zysrsqa1tb29aa3i09q.jpg

xfl0vs6jbgmsdo2fj5b1.jpg

lbmgohhn8vqndxo3k5j2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde rieger GTS på min E30. syns det er det fineste til E30. det er sikkert fordi når jeg var liten så hadde broren min en E30 cab med den stylinga og det var den kuleste bilen jeg hadde sett :P

vanlig E30 er drit kjedelig og heller ikke så pent syns jeg. og M-tech er helt greit. men litt oppbrikt. rieger er ikke så ofta men ser lenger. og om man nevner noe annet enn M her inne på en E30 så blir du slakta med en gang.

du får gå for det du selv syns er best og drite i hva alle andre syns. er du som eier bilen og skal kjøre den.

et par bilder av min gammle E30 også :)

7zysrsqa1tb29aa3i09q.jpg

etter å ha sett denne bilen med den stylinga, VET jeg at jeg skal kjøpe sånn..

synes den var veldig fin :applause:

sant det har du ikke over 320 eller M er det jo full slakting med en gang :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt(?) man har forskjellig smak...

Sorry, men den E30n til Sjøbuse er noe av det fæleste jeg har sett av E30. Ser ut som en brøytebil... ALT er jo gjort feil med den! :shock:

T.o.m E46 M3-look ser bedre ut enn rieger GTS, men det er din bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det har du ikke over 320 eller M er det jo full slakting med en gang :roll:

Ja? Du spurte jo om hva vi synes :)

Stylingen harmonerer overhodet ikke med resten av bilen, så det er ikke rart at flertallet synes det ser ut som ei hesteræv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som en bmw E30 entusiast en fin original E30 og holde den strøken som mulig og gts styling var kult for 10-15 år siden men idag not [-X

Harry sier jeg !

det er ikke mange av disse fine originale E30 på veiene lenger blir bare mer og mer sjelden framover mange av dem er oppbrukt blant ombygget, stylet eller ihjel kjørt

hvis du vil skille deg ut kjør dønn original E30 8)

men som sagt det er din bil og sleng den " the fast and the furious" stylingen på om du vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...