Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Får bli bedre på å holde igjen og tease jeg da :P selv om jeg føler jeg begynner å nærme meg slutten på bygging av denne bilen her :S den er jo pålangt nær ferdig egentlig, har jo en komplett ombygging til vintern, men det er egentlig det eneste som gjenstår av større forandring på bilen :/

kom til å tenke på det ista, litt trist egentlig :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har visst ikke fulgt så mye med i timene Glenn :P er ikke så mye stort som kan gjøres spør du meg, så du får gjette da ;) det blir jo godt å ikke ha så store utgifter på bilen, for det er jo egentlig det lønna har gått til de siste 2 årene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil!

Støtter ikke helt det der ''clubsport'' tullet, men ok.

Ellers er den veldig stilren og gjennomført :)

Og btw, du må gjøre noe med klaringene og passformen rundt fronten din. Ser ut som ting henger litt på ''halv12''. Ikke vanskelig å f.eks få innerskjermene til å passe, justere panseret, justere lykter osv.

Bilen fortjener også blanke nyrer som passer i panseret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den justeringen ja, har prøvd og prøvd, men får prøve nok en gang, frontfangeren sklir bare frem igjen, den vil ikke bli der den går likt med skjermen :S og ja, det kommer svart blanke nyrer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da får jeg vel spytte ut litt bilder da;) Mangler fortsatt matchende matter (kommer på døra i morgen) og litt farge i fronten, men bortsett fra det er 2012-modus ferdig! ;)

Div grunning/lakkering med våtsliping mellom og polering etter for å få det fint og blankt:)

IMAGE_43F1E19E-627B-4B0A-84BB-B0BF7C13CD1D.JPG

Her hadde jeg ikke fått siste emblemene enda, så S'n mangler

IMAGE_99820C6C-E6D6-442D-86CF-A7D2EE621313.JPG

Sånn ser den omtrent ut innvendig

IMAGE_06CBA91D-2487-48EB-B495-FBBD1F07E885.JPG

IMAGE_CEBFF91B-C123-4893-A514-A6B1666B81E5.JPG

IMAGE_A06D722D-DD2A-45D1-94AD-45FC0FDE0646.JPG

IMAGE_CD6C3069-FB43-4997-AD3E-B5EF3B3AD15A.JPG

Egentlig litt imot hva jeg synes, å ha ///M på bakluka uten at det er ekte ///M-bil, men har fått mye positive tilbakemeldinger, så den skal få være:)

IMAGE_FFFDACBA-7A21-452C-826F-A84023C294C9.JPG

Hadde også godt selskap på utstillinga;) Sto mellom Ivrig86 og Kobar, med e36 Alpina tvers over(bruker her inne, men husker ikke navnet) og turbo1991 med sin e30 m3 like borti svingen;)

IMAGE_A3DBBEAB-6001-483B-B552-93E9E9290229.JPG

Som sagt, Haters gonna hate:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du vært orangedristig :P ikke helt min greie det der ass, prøv å få tak i noen E39 M5 titan lister kanskje? M clubsport var ganske kul måte tittelere bilen sin på når det er ganske uorg bil faktisk, for har vel aldri vært noe form for E39 clubsport? Den E36 alpinaen er vel den B8'n ssp har bygdom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...