Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Da var depo frontlyktene og de klare baklyktene solgt unna, var lette å montere, og godt å se at noen andre får bruk for de!

deilig å se og kjøre e39 igjen, og å se lyktene lyse på bil! litt annerledes enn å se de med folie i en pappeske :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på litt ang int. lys i e39, har sett mange har lys under dørene og en hel haug med lys ellers inni bilen,

mens bilen min kun har et par i midten foran i taket, og i c-stolpene, er det sånn at alle biler er lagt opp med strøm til dette?

evt. om det er noe vanskelig å koble opp selv? har lyst på int-lys som denne:

medium

blir å bytte til hvite pærer også ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysene krever i utgangspunket bare en positiv ledning og jording. Dette ligger ikke klart i bilen. Det er biler med lyspakke som har lys i bunn av dører og led-diode i innvendig taklampe. Dette bør jo da kobles opp med det eksisterende lyset i taket slik at de går av/på når dører åpnes/lukkes. Det må skjæres hull i bunn av dørtrekkene for å få inn lysene (har forøvrig noen slike liggende med deler av ledningsnett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens "store" oppdatering :P

Ferdig med eksamen på ferdag, så da begynner det å skje litt fremover iallefall, men kun småting da jeg fortsatt sparer som bare det for å få rettet opp beistet og få det på veien igjen!! Savner gleden av å kunne ratte rundt i en bimmer!

bilde.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har ikke fått noe pris enda, men ble enig med en pris rundt 25 for oppretting og hellakkering, så håper det blir bra;) har vært noe slitt i lakken kan man si:p

Gleder meg noe sykt å få den på veien igjen! Spinker og sparer som bare det for tiden! Blir lite kebab, men det er verdt det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått noe pris enda, men ble enig med en pris rundt 25 for oppretting og hellakkering, så håper det blir bra;) har vært noe slitt i lakken kan man si:p

Gleder meg noe sykt å få den på veien igjen! Spinker og sparer som bare det for tiden! Blir lite kebab, men det er verdt det;)

Ok :) Ja, det og ha en bil stående som man ikke kan bruke er noe dritt... 25k for retting og hellakkering er vel ikke så ille!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...